آغاز پیش ‌ثبت‌نام گلکسی فولد در آمریکا + تصویر

پس از آغاز پیش ثبت‌نام گوشی گلکسی فولد سامسونگ در کره جنوبی، اکنون این اتفاق در آمریکا نیز درحال انجام شدن است.

آغاز پیش ‌ثبت‌نام گلکسی فولد در آمریکا + تصویر

هفته گذشته گزارشی در فضای مجازی منتشر شد که از آغاز شدن پیش ثبت‌نام گلکسی فولد، گوشی منعطف سامسونگ، در چین و همچنین از اینکه این گوشی هوشمند منحصر به فرد ممکن است زودتر از آنچه انتظار می‌رود در بازار عرضه شود، خبر می‌داد. برای پشتیبانی از این گزارش‌ها به تازگی یک خبر دیگر نیز منتشر شده که از آغاز پیش ثبت‌نام این دستگاه در آمریکا خبر می‌دهد.

پیش ثبت نام گوشی منعطف سامسونگ

اگرچه هنوز نمی‌توان این دستگاه را خریداری کرد، سامسونگ در کنار عکس‌های گلکسی فولد برچسب قیمت ۱۹۸۰ دلاری را چسبانده است که نشان می‌دهد قیمت این دستگاه هیچ تغییری نکرده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده از سامسونگ آمریکا، این گوشی هوشمند برای خرید حداقل با دو اپراتور در دسترس خواهد بود که یکی از آن‌ها AT&T و دیگری T-Mobile است. همچنین محصول آینده سامسونگ در سه رنگ طلایی، نقره‌ای و مشکی عرضه خواهد شد.

از آن‌جایی که رسانه کره ادعا می‌کند که گلکسی فولد در ۶ سپتامبر، حداقل در کره جنوبی، عرضه می‌شود، ما انتظار داریم پیش فروش این دستگاه در چند روز آینده آغاز شود. البته، سامسونگ ممکن است این کار را در آمریکا دیرتر انجام دهد، اگرچه به نظر نمی‌رسد این شرکت همان طور که قبلاً گفته شد تا ۲۷ سپتامبر منتظر بماند.

آغاز پیش ‌ثبت‌نام گلکسی فولد در ایالات متحده آمریکا + تصویر


 

سامسونگ بعد از اینکه متوجه مشکلات موجود در صفحه نمایش گوشی منعطف خود شد، تغییرات زیادی در گلکسی فولد ایجاد کرد. موارد تقویت شده در این نسخه جدید شامل محافظت خارجی بیشتر و تقویت شدن دو بخش بالایی و پایینی لولا می‌شود. علاوه بر این، لایه محافظ صفحه نمایش که پیشتر موجب ایجاد دردسر شده بود اکنون بزرگ‌تر شده و صفحه نمایش را کامل پوشانده است.

 

البته درست است که گلکسی فولد تجربه خوبی برای اولین قدم تولید گوشی منعطف برای سامسونگ نبود ولی این مسئله باعث نشده است که این شرکت دست از طراحی مدل‌های دیگر دستگاه‌های تاشو خود بکشد. سامسونگ هنوز به ماندن در رقابت بین سازنده‌های گوشی‌های منعطف ایمان دارد و عقیده دارد می‌تواند با طراحی‌های بعدی خود تجربه بد گذشته را از ذهن‌ها پاک کند. بر اساس گزارشی که به تازگی منتشر شده این شرکت در حال طراحی سه گوشی منعطف دیگر نیز است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها