اختراع جالب یک پدر برای تنبیه فرزندان سر به هوا

یک برنامه نویس خلاق که البته یک پدر دلسوز نیز محسوب می شود، برنامه ای را اختراع کرده که در صورت عدم پاسخ گویی به تماس والدین گوشی فرزندان را قفل می کند.

اختراع جالب یک پدر برای تنبیه فرزندان سر به هوا

یک برنامه نویس خلاق که البته یک پدر دلسوز نیز محسوب می شود، برنامه ای را اختراع کرده  که در صورت عدم پاسخ گویی به تماس والدین گوشی فرزندان را قفل می کند.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، اگر پدر و مادر هستید ، می دانید که گرفتن پاسخی ساده از فرزندتان گاهی اوقات چقدر مهم و البته دشوار است. و اگر فرزند یک خانواده باشید می دانید که هر اندازه بزرگ شده باشید باز هم والدینتان نگران می شوند و سعی می کنند با شما تماس بگیرند.

اکنون یک برنامه نویس به نام نیک هربرت برنامه ای جالب طراحی کرده که در صورت بی توجهی به تماس های والدین، صفحه تلفن همراه دریافت کننده تماس را اشغال می کند و تا زمان پاسخ دهی به این تماس اقدام به ارسال پیام ، زنگ هشدار و مواردی مشابه می کند تا فرد دریافت کننده تماس را از شرایط مطلع کند.

اختراع جالب یک پدر برای تنبیه فرزندان سر به هوا / قفل شدن تلفن همراه در صورت عدم پاسخگویی به والدین

آقای هربرت ، از وست ویکام ، جنوب شرقی لندن ، اکنون امیدوار است که این برنامه را بفروشد و از ناامیدی ناشی از عدم پاسخدهی  پسر 13 ساله خود بن ، سود مالی ببرد.این مرد 45 ساله می گوید: "پسرم از چند سال پیش یعنی از سنین مدرس عادت کرده پاسخ تماس های من یا مادرش را ندهد و این موضوع ما را نکران می کند. درواقع او صرفا با موبایل خود بازی می کند یا پاسخ دوست هایش را می دهد. "

وی ادامه داد: "من امیدوارم که این برنامه روابط ما را بهتر کند." تنها محدودیت برنامه مذکور این است که در گوشی های اندرویدی کار می کند و بعید نیست بن پسر آقای هربرت یک گوشی جدید خریداری کند که مبتنی بر سیستم عامل iOS است. هربرت 8 ماه زمان و مقادیر زیادی از سرمایه خود را صرف طراحی و ساخت این برنامه کرده است. نکته مهم درباره برنامه او این است که قرار نیست صرفا برای کودکان کار کند و می توان از آن برای ردیابی و فریز کردن تلفن همسر نیز استفاده کرد. همه کاربران هنگام بارگیری برنامه ، یک اتصال رایگان دریافت می کنند و قادر خواهند بود پس از مدتی کوتاه خرید برنامه را انجام دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها