دستگیری باند «گربه های وحشی» قبل از مراسم عقد

با متلاشی شدن شبکه ای مخوف در مشهد، راز یک فقره قتل و زورگیری های خشن توام با ضرب و جرح های هولناک فاش شد.

دستگیری  باند «گربه های وحشی»  قبل از مراسم عقد

این پرونده از اول مرداد گذشته، زمانی در دستور کار پلیس آگاهی خراسان رضوی قرار گرفت که سه جوان موتورسوار با حرکت در جهت خلاف حرکت خودروها وارد خیابان امامیه ۸۱ در منطقه قاسم آباد شدند.

آنان که به دنبال طعمه ای برای زورگیری می گشتند با دیدن دو جوان ۲۱ و ۲۲ ساله که روی نیمکت پارک خطی نشسته بودند به سوی آنها حرکت کردند. جوان ۲۲ ساله با مشاهده رفتارهای خطرناک موتورسواران، پا به فرار گذاشت اما دوست ۲۱ ساله او که «امیراسدی» نام داشت به دام زورگیران خشن افتاد.

سه جوان موتورسوار بی رحمانه قمه ای را بیرون کشیدند و به قصد گوشی قاپی به جوان ۲۱ ساله حمله ور شدند. یکی از زورگیران با بی رحمی قمه را بالا برد و ضربه ای به شاهرگ گردن امیر وارد آورد و سپس با ضربه های پیاپی دیگر او را نقش بر زمین کرد، اما امیر گوشی خود را به دزدان سنگدل نداد و آنها با رها کردن طعمه زخمی خود از محل گریختند تا اینکه جوان مذکور بعد از انتقال به بیمارستان طالقانی جان سپرد.

به دنبال وقوع این حادثه تلخ، سردار محمدکاظم تقوی فرمانده انتظامی خراسان رضوی دستورات ویژه ای را برای شناسایی اعضای باند زورگیری صادر کرد؛ باندی که «گربه های وحشی» لقب گرفتند. در این عملیات هماهنگ تعداد زیادی از اعضای این شبکه مخوف زورگیری دستگیر شدند و به جرایم هولناکی اعتراف کردند.

آنچه می خوانید اظهارات سرکرده این شبکه ترسناک سرقت است که ابتدا طعمه های خود را با ضربات هولناک قمه مجروح می کرد و سپس گوشی های تلفن را می ربود.

خودت را معرفی کن.

«امیرحسین- ...

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها