تلاش برای نجات گربه گیر افتاده در سیم خاردار + عکس

گربه خیابانی و بازیگوشی که در طی یک اتفاق بر روی حصار های پر از تیغ افتاد، توانست جان سالم بدر ببرد.

تلاش برای نجات گربه گیر افتاده در سیم خاردار + عکس

گربه ها یکی از حیوانات بازیگوش و پر جنب و جوشی هستند که این روزها می توانیم در خیابان ها و پارک ها آنها را در حین بازی با یکدیگر مشاهده کنیم و از طرفی امروزه این حیوانات تبدیل به یکی از حیوانات خانگی و همراه همیشگی برخی از حامیان حیوانات شده اند که نگهداری یکی از این حیوانات می تواند بسیار دلپذیر باشد.

 

با این حال خبرهایی که از این حیوانات در صفحات مجازی هر چند مدت منتشر می شود که می تواند با واکنش های مختلفی روبرو شود. برای مثال اخیرا یک گربه خیابانی و ولگرد از قرار معلوم در حال جستجو و گشت و گذار بود که متاسفانه اتفاقی که نباید رخ میداد، رخ داد! از قرار معلوم گویی این گربه در حال قدم زدن بر روی سقف خانه بوده که ناگهان بر روی حصار می افتد!

گربه

این اتفاق روز سه شنبه گذشته در جنوب تایلند رخ داد و مردم محلی توانستند با شنیدن صدای دلخراش و دردناک این گربه، متوجه گیر افتادن او شوند و در نهایت با سازمان های مربوطه نجات حیوانات تماس گرفتند و گیر افتادن این حیوان را به آنها گزارش دادند. گربه بازیگوش از قرار معلوم بسیار وحشت زده بود و اجازه نزدیک شدن کسی را به خود نمیداد!

گربه بازیگوش

تیم نجات فورا حضور یافتند و با استفاده از یک اعصا این گربه از حصار خارج کردند و این در حالی بود که گربه عصبی اجازه نزدیک شدن این تیم را نیز نمیداد! با این حال مردم محلی هیچ گونه خونریزی را مشاهده نکردند و آنها منظر بودند تا چیزی را مشاهده کنند و در صورت لزوم آنرا به دامپزشک منتقل کنند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها