علت سردردهای مرد 59 ساله بعد از 30 سال مشخص شد!

مرد 59 ساله چینی که اخیرا به دلیل سردردهای شدیدی به بیمارستان منتقل شد، نتیجه آزمایش های انجام شده شوکه کننده بودند!

علت سردردهای مرد 59 ساله بعد از 30 سال مشخص شد!

مرد 59 ساله چینی که اخیرا به دلیل سردردهای وحشتناکی که چند دهه به همراه او بود و در طی این چندین سال حتی مبتلا به تشنج نیز شده بود، به بیمارستان منتقل شد که نتایج آزمایش بسیار شوکه کننده بود. از قرار معلوم این مرد چینی برای اولین بار در سال 1989 میلادی زمانیکه با دوستانش در حال بازی بود، شروع به تجربه سردرد به همراه  تشنج  شدیدی را کرد که دست و پاهایش بصورت ناگهانی کشیده میشد.

 

او فورا شروع به خارج کردن کف از دهانش کرد و همزمان هوشیاری اش را از دست داد و خانواده اش او را به بیمارستان گوانگژو منتقل کردند و در آنجا پزشکان تشخیص دادند که او مبتلا به صرع می باشد و داروهای ضد صرع برای او تجویز کردند و به مدت 30 سال گذشته را با استفاده از این داروهای ضد صرع گذراند که هر چند مدت یکبار غش می کرد و سردردهای روزمره همیشه همراه او بود.

آب آلوده

اما این زیاد طول نکشید و ماه گذشته پزشکان با استفاده از آزمایش های مختلف متوجه شدند که علائم وی ناشی از وجود کرم در مغز او می باشد و به همین دلیل فورا اقدام به خارج کردن این کرم از بدن او کردند. جالب است بدانید که این کرم 10 سانتی متر طول داشت. آقای یان زوجیانگ پزشک ارشد مغز و اعصاب به گلوبال تایمز گفت که نوشیدن آب رودخانه که ممکن است حاوی تخم قورباغه و... باشد می تواند منجر به عفونت های انگلی این چنینی شود.

کرم

با این حال هنوز مشخص نشده است که این کرم انگلی چگونه توانسته به مدت 30 سال در مغز او زنده باشد! هم اکنون این مرد چینی کاملا بهبود یافته است و در حال تجربه کردن زندگی آرام و بدون هر گونه سردردی می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها