لاک پشت کمر باریک دیده بودید؟! + تصاویر

لاک پشت کمر باریک ! سرنوشت غم انگیز لاک پشت ها در تایلند که به دست انسان ها به این روز افتاده اند.

یکی از دغدغه های بزرگ بشر در مورد حیواناتی که بر روی کره زمین زندگی می کنند، زباله هایی است که ما انسان ها اصلی ترین عامل تولید آنها هستیم که خوشبختانه در اقصی نقاط جهان توسط سازمان های مربوطه به روش اصولی و درست بازیافت می شوند. اما در مقابل در برخی از نقاط جهان نیز به آن اهمیتی داده نمی شود و در نهایت کوه های بزرگی از زباله ساخته می شود.

 

این مشکل تنها متعلق به یک نقطه از زمین نیست و بلکه در سرتاسر جهان وجود دارد و جالب است بدانید سالانه ده ها ماهی بزرگ و کوچک به دلیل زباله هایی که در دریاها ریخته می شود، جانشان را از دست می دهند! اما لزوم این اقدام چیست؟ چیزی که ما می توانیم زباله های تولید شده را در داخل سطل زباله بریزیم، آنها را بر روی زمین و یا دریا پرتاب کنیم؟ 

با این حال شاید تصور کنیم که کار خوبی کرده ایم، اما به هیچ وجه درست نیست و منجر به کشته شدن موجودات زنده ای که هیچ اشتباهی نکرده اند، خواهیم شد!! برای مثال اخیرا یک رفتگر تایلندی که در حال انجام وظیفه بود که ناگهان با یک لاک پشت روبرو شد که نسبت به سایر لاک پشت ها متفاوت بود. 

ریختن زباله در طبیعت

همان گونه که در تصاویر مشاهده می کنید، این لاک پشت از کودکی تا هم اکنون با مشکلی بزرگ که بصورت ناخواسته برایش رخ داده است، آناتومی بدن تغییر کرده و تبدیل به لاک پشت کمر باریک شده است. از قرار معلوم یک کش به دور کمر او افتاده بود و از بدو تولد همراه با او بود که سریعا توسط او این کش باز شد.

لاک پشت

از این رو خوشبختانه آسیب جدی ای به لاک پشت وارد نشده است و به نظر می رسد که تنها خانه همراه او آسیب دیده است! این رفتگر بعد از نجات جان لاک پشت، او را رها کرد تا هرچه بهتر به ادامه زندگی اش بپردازد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها