خرس جسد تازه دفن شده را خورد ! + عکس

مردی که به تازگی دفن شده بود مورد طعمه خرس قهوه ای گشنه و وحشی قرار گرفت.

خرس جسد تازه دفن شده را خورد ! + عکس

خرس قهوه ای ماده ای که از قرار معلوم بسیار گرسنه بود، به یک قبرستان حمله می کند و شروع به حفر کردن قبری می کند که به تازگی جسد در آن دفن شده بود. او توانست با موفقیت جسد تازه دفن شده را در قبرستانی واقع در شرق روسیه خارج کند و بعد از خارج کردن جسد فورا همراه با آن دست به فرار زد.

 

طبق گزارشات انجام شده او تمام بقایای جسد مردی که به تازگی دفن شده بود را خورد! این واقعا ترسناک و شوکه کننده است! اما خرس قهوه ای ماده از قرار معلوم با خوردن یک جسد به یزان کافی سیر نشده بود و از این رو تصمیم گرفت تا مجددا به قبرستان بازگردد و این بدیهی است که او قصد حمله به قبر دیگری را داشت!

خرس قهوه ای

اما این بار حمله او با موفقیت انجام نشد چرا که به محض نزدیک شدن به قبرستان به ضرب گلوله مرد و این فرایند در طی یک مجوز انجام شد و هنوز مشخص نیست که آیا بستگان این مرده که توسط خرس خورده شده است، از این موضوع اطلاع دارند یا خیر؟! با این حال این اتفاق در طی هفته گذشته رخ داد که با عامل آن برخورد شد.

خرس وحشی

از این رو این تابستان یکی از تابستان های وحشتناکی می باشد که حمله خرس ها به انسان به میزان زیادی نسبت به سال های گذشته افزایش پیدا کرده بود و با رسیدگی بیشتر به حیوانات محیط زیست می توان از چنین اتفاقات تلخ و دردناک در امان ماند. با این حال هنوز اطلاعات بیشتری از این اتفاق منتشر نشده است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها