38 اردک پلاستیکی داخل شکم یک سگ! + عکس

دامپزشکان از شکم یک سگ بازیگوش 38 اردک پلاستیکی را خارج میکنند.

38 اردک پلاستیکی داخل شکم یک سگ! + عکس

خارج کردن 38 اردک اسباب بازی از شکم سگ!

سگ ها یکی از حیوانات بازیگوشی هستند که از گذشته تا هم اکنون در کنار انسان ها زندگی کرده اند و این روابط در زمان حال حاضر بسیار بیشتر شده است و گاها این حیوانات تبدیل به یکی از صمیمی ترین دوستان اشخاص شده اند. با این حال اگر سگ شما بسیار بازیگوش است، باید دائما آنرا در نظر بگیرید تا مشکل ساز نشود.

 

برای مثال اخیرا خانم جوان تایلندی از پاتایا به نام " نانگ آئوم " یک جعبه 50 تایی جوجه اردک اسباب بازی خریداری می کند و از قرار معلوم سگ بازیگوش او که یک بولداگ به نام " داول " می باشد، به این جوجه اردک ها واکنش نشان می دهد و فورا تصمیم به خوردن آنها می کند! نانگ زمانی متوجه این موضوع می شود که داول یکی از آنها را از دهانش به بیرون پرتاب می کند.

سگ بازیگوش

نانگ فورا به سمت اتاق می رود و متوجه می شود که داول جوجه اردک ها را خورده است و تنها و تنها 12 عدد از 50 جوجه اردک باقی مانده! به همین دلیل او به همراه داول به دامپزشکی رفتند تا هر چه سریعتر تحت درمان قرار گیرد. او این گونه گفت :" سگ من معمولا همه چیز را نمی خورد و می داند که چه چیزی قابل خوردن است و چه چیزی غیر قابل خوردن! اما اینبار او 38 اردک را خورد! تنها 12 عدد باقی مانده بود و به همین دلیل داول بسیار خوش شانس است چرا که من متوجه شدم."

جوجه اردک پلاستیکی

دامپزشک کلینیک، بعد از عکسبرداری فورا اقدام به خارج کردن جوجه اردک های پلاستیکی کرد و این عمل جراحی بیش از یک ساعت طول کشید و در مجموع توانستند 38 جوجه اردک پلاستیکی به همراه دو تکه پلاستیک سبز رنگ را خارج کنند. خوشبختانه هم اکنون داول کاملا بهبود یافته است. بنابراین از حیوان خانگی خود بیشتر مراقب باشید تا شاهد چنین اتفاقاتی نباشید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها