پهپادهای پستچی و خودران آمازون! + تصاویر

غول بزرگ تجارت آنلاین دنیا، اخیرا از ایده جالب و دیدنی خود که پهپادهای پستچی بود، رونمایی کرد که توانست با استقبال فراوانی روبرو شود.

پهپادهای پستچی و خودران آمازون! + تصاویر

همان گونه که مستحضر هستید، دنیای امروزه در طی یک یا دو قرن گذشته به شدت در زمینه های گوناگونی پیشرفت نموده است که در اصل هدف اصلی از پیشرفت، آسوده نمودن زندگی برای و مراحل آن برای انسان ها بوده است که بتوانند تمام کارهای روزمره خود را به آسانی تمام و در طی مدت زمان کمی انجام دهند و این گونه وارد زندگی مدرن شده ای شوند!

 

با این حال بزرگترین تغییرات و تحولات را شاید در دو صنعت اتومبیل سازی و اسمارت فون ها بدانید که قطعا پیشرفت شدیدی را شاهد بوده اند و توانسته اند به میزان چشمگیری پیشرفت نمایند. با این وجود در کنار این دو صنعت، قعا صنایع دیگر نیز در حال توسعه و گسترش هستند که توانسته اند به میزان کافی پیشرفت نمایند اما بنابر دلایل مختلف، زیاد شناخته شده نیستند!

برای مثال می توان به صنعت پست نامه ها و بسته هایی باشد که از گذشته تا هم اکنون پابرجا بوده است که مامور پست نامه و یا بسته شما را در مقابل درب منزلتان به شما تحویل می دهد که این قطعا چیزی مناسب برای قرن بیست و یک نیست!

از این رو اخیرا غول تجارت الکترونیک جهان ( آمازون ) اخیرا در طی مراسمی از ایده جالب خود پرده برداری کرد که توانست با حواشی و واکنش های متعددی روبرو شود. جزئیات بیشتر را در ادامه این مطلب از بخش سرگرمی  نمناک  خواهیم گفت.

نسل آینده پست چی ها

غول بزرگ تجارت آنلاین دنیا (آمازون) اخیرا در طی مراسمی در لا وگاس آمریکا از ایده جالب خود رونمایی کرد که توانست با استقبال فراوانی روبرو شود. این ایده، پهپادهای پستچی خودران می باشد که ابتدا بسته را تحویل می گیرد و سپس موقعیت مقصد در آن تعریف می شود و بسته را از ارتفاع مشخص شده ای به شما تحویل می دهد!

پهپاد آمازون

این ایده از قرار معلوم در طی چند ماه آینده اجرایی خواهد شد که می تواند خبر از اتفاق بزرگ و جالب دیگری در طی سال های آینده نیز باشد که بی شک این روزها با وجود این پیشرفت تکنولوژی می توان تخیل و رویاهای قدیمی خود نسبت به آینده ای مدرن را از نزدیک مشاهده و لمس کنیم و بتوانیم کارهای خود را در طکترین زمان ممکن انجام دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها