کشف حشره ای شبیه موجودات فضایی در یک خانه + عکس

مرد جوان زمانیکه وارد خانه شد، با موجود عجیب و غریبی که شباهت زیادی با موجودات فضایی داشت، روبرو شد.

کشف حشره ای شبیه موجودات فضایی در یک خانه + عکس

حمله حشره ای شبیه موجودات فضایی به خانه ی یک مرد

کره زمین مامن و خانه هزاران گونه حیوانات بزرگ و کوچک است که این روزها علاوه بر پیشرفت چشمگیر تکنولوژی در زمینه های بزرگ، هنوز تمامی موجودات کره زمین کشف و شناخته نشده اند و هر چند مدت یکبار شاهد برخی موجودات عجیب و غریب هستیم که می توانند ما را بسیار شوکه کنند و نشانه ای از وسعت و بزرگی کره زمین باشند!

با این حال کشف این موجودات در اعماق دریاها نسبت به سطح بالای آن بیشتر می باشد و خبرهایی حاکی از کشف موجودات عجیب و غریب در اعماق دریاها بی شک بیشتر می باشد. اما اخیرا یکی از کاربران صفحات مجازی تصاویری عجیب و باور نکردنی از مهمان ناخوانده که به خانه او هجوم آورده بود، منتشر کرد.

همان گونه که در تصاویر مشاهده می کنید این حیوان یک موجود عجیب و غریب و کاملا ناشناخته می باشد که از سقف خانه مرد جوان از اندونزی که به نام هری توآئی است، آویزان می باشد. این در حالی است که نصف بدن او شبیه به جیرجیرک و نصف دیگر شبیه به عروس دریایی است که قطعا تاکنون چنین حیوانی دیده نشده بود!

او در خصوص این تصاویر این گونه گفت :" من به این حیوان اجازه خواهم داد تا فقط امشب را در خانه بماند.من دوست ندارم مهمانم را از خانه بیرون کنم." و این در حالی می باشد که هری این موجود را کاملا ناشناخته خواند و گفت تاکنون چیزی همانند آنرا ندیده است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها