کی جرات خوردن این پاستیل رو داره؟ + عکس

یکی از خوشمزه ترین خوراکی ها برای افراد زیر 20 سال بدون شک پاستیل ها هستند اما به تازگی پاستیلی رونمایی شده که خوردن آن جرات خاصی می خواهد!

کی جرات خوردن این پاستیل رو داره؟ + عکس

پاستیل  هایی که 900 برابر یک  فلفل  تندتر هستند!

روزانه میلیون ها تن مواد اولیه صرف تولید مواد خوراکی می شود تا این گونه نیازهای هر جامعه ای با برنامه ای راهبردی و همچنین سریع تامین شود. با این حال گاها برخی خوراکی ها مختص سنین مختلفی هستند که این می تواند در فروش آن موثر باشد! به همین دلیل خرید مواد خوراکی در سنین کم بسیار زیاد بوده و این می تواند نقطه مثبتی برای تولید کنندگان بزرگ باشد.

 

از خوشمزه ترین و پر طرفدار ترین خوراکی هایی که ممکن است توسط افراد زیر 20 سال خریداری شود، پاستیل ها هستند که بی شک دارای طرفدارن بسیار زیادی می باشند و خوردن آنها می تواند حس و حال خوبی در شخص ایجاد کند. اما یک شرکت اخیرا از پاستیل عجیب و در عین حال شوکه کننده ای رونمایی کرد که شاید در ابتدا برای شما خنده دار باشد..!

نام این پاستیل " Lil’ Nitro " می باشد که با هیچ کس شوخی ندارد چرا که در مقیاس اسکویل که مقیاسی برای سنجیدن تندی فلفل های چینی می باشد، اعلام شد که جویدن این یک عدد پاستیل برابر است با 900 برابر جویدن تندترین فلفلچینی به نام هالاپینو که به همین دلیل این پاستیل یکی از عجیب ترین و وحشتناک ترین خرس های دنیا می باشد!

با این حال فریب ظاهر و جذابیت این فلفل را نخورید و قدرت این یک تکه پاستیل حتی بدتر از یک دینامیت فعال می باشد و جویدن آن حتی از جویدن تندترین فلفل دنیا هم بدتر و وحشتناک تر می باشد و با جویدن آن به مدت چندین دقیقه در گلو و معده خود احساس وجود آتش را درک خواهید کرد. توجه داشته باشید که این تکه پاستیل باید از دسترس کودکان دور باشد چرا که یک پاستیل عادی و خوشمزه نیست!

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها