لحظه آتش گرفتن قایق سوپر لاکچری! + تصاویر

کشتی تفریحی سوپرلاکچری و گران قیمتی که 15 سرنشین داشت، در طی اتفاقی که هنوز مشخص نشده است، در آتش سوخت.

لحظه آتش گرفتن قایق سوپر لاکچری! + تصاویر

لحظه آتش گرفتن قایق سوپر لاکچری!

در فصل تابستان که یکی از فصول مورد علاقه افراد ثروتمند می باشد، برای اینکه بتوانند به بهترین شیوه ممکن سرگرم شوند و برای مابقی سال خودشان را آماده کنند، تصمیم های زیادی می گیرند و می توانند دست به کارهای بزرگی بزنند. اما برخی از آنها برای اینکه بتوانند به همراه خانواده و دوستانشان لحظات شادتری را تجربه کنند، سفرهای دریایی را انتخاب می کنند.

 

اما سفرهای دریایی آنها نسبت به سایر سفرهای دریایی که تصور می کنید، بسیار فرق دارد چرا که با استفاده از قایق چند میلیون دلاری که مجهزتر از یک هتل 5 ستاره که دارای اتاق خواب، حمام، اتاق نشیمن، تلویزیون و... می باشد به دریا سفر می کنند تا یک سفر ماجراجویانه و لاکچری ای را تجربه نمایند.

قایق تفریحی

با این حال روز گذشته خبر وحشتناک و شوکه کننده ای در ساحل مایورکا در دریای مدیترانه واقع در شرق اسپانیا منتشر شد که توانست با واکنش های متعددی روبرو شود. از قرار معلوم یک قایق تفریحی سوپر لاکچری که قیمت آنها چندین میلیون پوند است، در طی اتفاقی که هنوز علت آن مشخص نشده، بشدت آتش گرفت.

قایق لاکچری

بعد از آتش گرفتن قایق تفریحی، 15 نفر که بر روی این قایق تفریحی بودند، توسط گارد دریایی نجات یافتند و با این حال هیچ جراحتی گزارش نشد و طبق گزارشی که شده است، افراد حاضر در قایق برای خاموش کردن آتش تمام تلاش خود را بکار گرفته بودند، اما موفق نشده بودند. همچنین این اتفاق در 14 اوت ساعت 11:30 دقیقه رخ داد و هنوز علت آتش سوزی مشخص نشده است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها