یک پرنده هواپیمای روسی را زمین نشاند + تصاویر

هواپیمای مسافربری روسی بخاطر دو پرنده مجبور به فرود اضطراری شد که البته این فرود موفقیت آمیز بود.

فرود موفقیت آمیز هواپیما بعد از اتفاق تلخ!

یکی از پرطرفدارترین وسایل نقلیه عمومی که سالانه هزینه های بسیار زیادی صرف آنها می شود، هواپیماها هستند که نسبت به سایر وسایل نقلیه عموم، دارای قیمت بسیار گرانتری می باشند که مسافران در قبال هزینه ای که می کنند، طبیعتا خواستار رفاه و امنیت جانی هستند که متاسفانه برخی از شرکت های هواپیمایی با وجود اطلاع از نقص فنی اجازه عبور و مرور هواپیماهای خراب را می دهند.

 

چنین ریسک هایی که شاید بیشتر شرکت های هواپیمایی به آن اهمیت ندهند، می تواند گاها به قیمت جان ده ها نفر تمام شود. با این حال باید در این زمینه بررسی های بیشتری شود تا در مقابل متخلفان ایستادگی شود. اما گاها برخی از مشکلات جوی، منجر به بروز برخی مسائل می شوند. برای مثال صبح امروز وقتی هواپیما ایرباس 321 از فرودگاه رامنسکویه روسیه پرواز کرد، اتفاق تلخ و مرگباری را تجربه کرد.

از قرار معلوم، بصورت همزمان دو پرنده در حین پرواز این هواپیما وارد موتورها می شوند که منجر به از کار افتادن موتورهای هواپیما در ارتفاع می شوند. خلبان جوان هواپیما به نام " Damir Yusupov " بعد از روبرو شدن با این اتفاق تلخ، تصمیم می گیرد تا تجربیات پروازی خود که تاکنون بیش از 2000 ساعت پرواز را تجربه کرده است، بکار گیرد.

خوشبختانه او موفق به فرود هواپیمایی که دارای 226 سرنشین بود، شد و تمام انها جان سالم بدر برده اند و طبق گزارشات انجام شده، 23 نفر مجروح شده اند که عمده آن به دلیل فرود اضطراری از هواپیما و همچنین کودکان بود که هم اکنون در حال رسیدگی می باشند. با این حال تجربه و توانایی این خلبان جوان توانست جان بیش از 200 نفر را نجات دهد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها