شیرین کاری های وحشتناک مرد جوان وسط خیابان! + عکس

توریست استرالیایی وسط خیابان دست به شیرین کاری خطرناک زد و جان یک موتورسوار را به خطر انداخت.

شیرین کاری های وحشتناک مرد جوان وسط خیابان! + عکس

بلایی که توریست استرالیایی سر موتور سوار آورد

یکی از پر حاشیه ترین اتفاقات و سوانحی که هر چند مدت خبرهای متفاوتی را می توانیم از آن بشنویم، تصادفات جاده ای است که به دلایل ساده و پیش پا افتاده ای رخ می دهند و می توانند منجر به مرگ و میر بالایی شوند. با این حال همیشه رانندگان منجر به بروز حوادث جانی بر روی عابران نمی شوند و گاها این رابطه می تواند عکس شود!

 

چنین اتفاقی شاید در ذهن شما، اتفاق محال باشد اما این امکان دارد و می تواند آسیب های نسبتا بیشتری را وارد سازد. برای مثال اخیرا توریست 26 ساله استرالیایی به نام نیکلاس کار که از قرار معلوم از نوشیدنی های الکلی استفاده کرده بود، متاسفانه میزان هوشیاری کافی نداشت و در نزدیکی دوستان خود شیرین کاری های وحشتناکی انجام می داد.

این شیرین کاری تا جایی ادامه داشت که او ابتدا از روی یک اتومبیل هاچ بک پرید و توانست با موفقیت جابجا شود و این حس کنجکاوی در او چند برابر شد و تصمیم گرفت تا این اقدام را چندین بار دیگر انجام دهد. اما بعد از پرش اول، در پرش دوم تصمیم گرفت تا از روی موتور سیکلتی که در مسیر عکس او در حال حرکت بود، بپرد!

این تصمیم بسیار احمقانه بود چرا که ارتفاع موتور سوار و موتوری که بر آن سوار می باشد، نسبت به اتومبیل هاچ بک بلندتر می باشد که طبیعتا شوخی با آن می تواند به قیمت جان هر دو تمام شود. او این تصمیم را با حال نامعلوم و نامشخص خود گرفت و زمانیکه موتور سوار در حال آمدن به سمت او بود، فورا خودش را به سمت بالا پرتاب کرد که متاسفانه با موتورسوار بشدت برخورد کرد.

خوشبختانه موتور سوار آسیب زیادی ندید و توانست با خراش های جزئی جان سالم بدر ببرد و در طی مصاحبه ای این گونه گفت :" من امروز نتوانستم به سرکار بروم و موتور سیکلت من آسیب دیده است. من امیدوارم که کار بتواند جبران خسارت را پرداخت کند."

این اتفاق در بالی رخ داد و پلیس محلی در حال بررسی و انجام تحقیقات لازم می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها