برای دریافت ویزای مجارستان چه اقداماتی انجام دهیم؟

یکی از کشورهای زیبای اروپایی که محل بسیاری از مهاجران است کشور مجارستان است که عضو پیمان واشنگتن است و این پیمان نامه موجب شده است تا دریافت ویزای مجارستان برای برخی از مهاجران راحت تر باشد.

برای دریافت ویزای مجارستان چه اقداماتی انجام دهیم؟

راهنمای دریافت ویزای مجارستان

مهاجرانی که قصد مهاجرت به مجارستان را دارند برای مقاصد کاری و تحصیلی به این کشور مهاجرت می کنند زیرا در مجارستان موقعیت های شغلی مناسب تری را می توانند برای خود فراهم کنند همچنین برای افرادی که قصد ادامه تحصیل در کشورهای اروپایی را دارند مهاجرت به این کشور می تواند مناسب باشد.

 ویزای مجارستان

این کشور که یکی از کشورهای پرطرفدار برای مهاجران است در صورتی پذیرش مهاجر خواهد داشت که شرایط و امکانات مناسب برای مهاجرت به این کشور فراهم باشد. همانطور که می دانید یکی از شرایط مهاجرت به مجارستان و خیلی از کشورهای دیگر داشتن ویزا است که نحوه دریافت ویزای مجارستان به شکل های مختلفی است.

انواع ویزا:

انواع ویزاهایی که برای مهاجرت به این کشور می توانید دریافت کنید ویزای توریستی، تحصیلی، تجاری، ورزشی، کنفرانس، پزشکی، دیدار اقوام و ویزای کاری است. این ویزاها در سفارتخانه صادر می شود و برای دریافت آن باید مراحل زیر طی شود:

  • تعیین وقت برای ارائه تقاضانامه
  • ارائه مدارک مربوطه و درخواستی
  • ثبت کردن اطلاعات و مدارک برای صدور ویزا و پذیرش
  • دریافت پاسپورت

 ویزای تحصیلی مجارستان

مدارک لازم که برای دریافت این ویزا باید ارائه دهید مدارک شناسایی و احراز هویت اعم از کارت ملی، شناسنامه، مدارک شغلی و تحصیلی، مدارک مالی مربوطه و پاسپورت می باشد. همچنین برخی از افراد که از طریق ازدواج با اتباع مجارستانی اقدام به دریافت ویزای مجارستان می کنند باید مدارک لازم در این زمینه را ارائه دهند.

 ویزای کاری مجارستان

در صورتی که مدارک تحویل داده شده تکمیل باشد و مورد پذیرش قرار گیرید شما می توانید طی مدت ۲۱ روز ویزای خود را دریافت نمایید.

نکات مهم:

  • متقاضیان از طریق تحصیل، کار، ازدواج و فرزند اتباع مجارستانی خود می توانند اقدام به مهاجرت کنند که در هر صورت باید مدارک لازم و اسناد را ارائه دهند.
  • بلیط رفت و برگشت و رزرو هتل در مهاجرت های توریستی باید به سفارتخانه تحویل داده شود.
  • افرادی می توانند به این کشور مهاجرت کنند که مدارک لازم برای اثبات تمکن مالی داشته باشند.
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها