تقویت سرعت اینترنت در گوشی های هوشمند با چند راه کار ساده

اگر نتوانیم بگوییم تمام افراد به جرئت می توان گفت اکثر افراد امروزه از فناوری فضای مجازی استفاده می کنند. این موضوع سبب شد که با به بررسی راه کارهایی برای تقویت سرعت اینترنت در گوشی موبایل بپردازیم.

تقویت سرعت اینترنت در گوشی های هوشمند با چند راه کار ساده

استفاده از نسخه های بهینه اپلیکیشن ها برای تقویت سرعت اینترنت

در صورتی که شما نیز از انواع اپلیکیشن های مختلف همانند شبکه های اجتماعی و … استفاده می کنید باید بدانید که این گونه از نرم افزار های گوشی های موبایل استفاده زیادی از حجم اینترنت شما را دارند. لذا به شما توصیه می شود که از نسخه های بهینه این نرم افزار های مختلف استفاده کنید تا بتوانید از امکانات خوبی که برای این اپلیکیشن ها نیز در نظر گرفته شده است استفاده کافی را ببرید.

تقویت سرعت اینترنت

باید توجه داشته باشید که از بخش تنظیمات انواع اپلیکیشن های کاربردی می توانید میزان استفاده از اینترنت را کنترل کرده و در جهت افزایش سرعت اینترنت اقدامات موثری انجام دهید.

استفاده از بهترین مرورگر های موجود

با توجه به این که مرورگر های که از آنها استفاده می کنید می توانند تاثیر مستقیمی در سرعت اینترنت گوشی شما داشته باشند و همچنین بارگذاری صفحات در نتیجه اگر شما از آن دست افرادی هستید که به وب گردی علاقه دارید می باید در انتخاب مرورگر خود دقت کافی را به خرج دهید.

حذف کردن حافظه کش اپلیکیشنها

افزایش سرعت اینترنت

توجه داشته باشید که افزایش اطلاعات موجود در حافظه کش نه تنها نمی تواند باعث افزایش سرعت اینترنت گوشی شما شود بلکه بر عکس حتی می تواند باعث کم شدن سرعت اینترنت شما نیز شود. یکی از راه کار های که می تواند باعث تقویت سرعت اینترنت گوشی شما شود این است که حافظه کش اپلیکیشن های گوشی خود را پاک کنید.

حذف اپلیکیشن های سنگین با حجم بالا

بالا بردن سرعت اینترنت

یکی از مواردی که می تواند به طور غیر مستقیم در تقویت سرعت اینترنت گوشی شما موثر باشد حذف نرم افزار های با حجم بالا می باشد. با توجه به این که اپلیکیشن های با حجم بالا حافظه داخلی گوشی شما را پر می کنند. و همین موضوع سبب کاهش سرعت عملکرد دیگر نرم افزار های گوشی از جمله مرورگر های شما می شود. شما با پاک کردن این گونه اپلیکیشن های موجود در گوشی خود می توانید فضای حافظه گوشی را برای نرم افزار های دیگر و کاربردی تر نظیر مرورگرها باز کنید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها