خودرو پژو ۲۰۰۸ و معرفی ویژگی های فنی این خودرو

یکی از جدیدترین خودرو های که توسط ایران خودرو به بازار عرضه شده است خودرو پژو ۲۰۰۸ می باشد. این خودرو با توجه به ویژگی های فنی و ظاهری که دارد توانسته است جایگاه مناسبی را در بین هواداران پیدا کند.

خودرو پژو ۲۰۰۸ و معرفی ویژگی های فنی این خودرو

طراحی داخلی خودرو پژو ۲۰۰۸

طبق گفته تجربه کنندگان از این ماشین فضای داخلی آن به گونه ای طراحی شده است که بیش از آن چیزی است که به نظر می آید. و با توجه به ارتفاع سقفی که برای این خودرو در نظر گرفته شده است سرنشینان عقب هم می تواند به راحتی در فضای ایجاد شده جای گیری کنند.

طراحی ظاهری

بدنه ظاهری این خودرو با توجه به شباهت آن با دیگر تولیدات شرکت های فرانسوی مانند شباهت های که چراغ های عقب خودرو پژو ۲۰۰۸ با محصولات پژو ۳۰۱ (عکس پژو ۳۰۱) و پژو ۵۰۸ (تصاویر خودرو پژو ۵۰۸) دارد می توان کاملا متوجه شد که اصلیت این ماشین به کشور فرانسه باز می گردد.

ماشین ایران خودرویی ها

نمای جلویی این خودرو که مدلی ساخته شده از سال ۲۰۱۶ می باشد برای کاربران کاملا قابل قبول و توجیه کننده می باشد. نوار های رنگی به کار برده شده در اطراف جلوی پنجره توانسته است کمک بسزایی به زیبا تر شدن این خودرو بکنند. باید به این نکته متذکر شویم که بخش زیادی از فضای جلوی این ماشین را سپر آن در بر گرفته است.

در نمای کناری خودرو پژو ۲۰۰۸ باید برای شما گفته شود که رینگ های استفاده شده در این خودرو ۱۶ اینچی می باشند که ظاهری نسبتا جذاب را به همراه دارند. و همچنین به کار بردن نوار های رنگی که در کناره این خودرو می باشد ظاهری جذاب را به آن بخشیده است.

خودرو پژو ۲۰۰۸

و در نمای پشتی پژو ۲۰۰۸ نیز با توجه به، بکار رفتن چراغ های شیک به خصوص در شب نمای زیبایی به این ماشین می بخشد.

طراحی کابین

خودرو پژو ۲۰۰۸

از مهمترین ویژگی های طراحی کابین این خودرو می توان به ترکیب شدن فرمان، صفحه آمپرها و مانیتور این خودرو اشاره کرد. باید توجه داشته باشید که این ترکیب در دیگر خودرو های تولید شده متفاوت می باشد. باید گفت که مواد به کار رفته برای ساخت داشبورد این خودرو از پلاستیک خشک می باشد که چندان با کیفیت به نظر نمی رسد. اما طرح فیبر کربنی که به آن داده شده است کمی به جذابیت آن افزوده است.

دیگر آپشنها و ایمنی خودرو پژو ۲۰۰۸

توجه داشته باشید که این خودرو به آپشن های زیادی تجهیز شده است که برخی از آنها عبارتند از: سیستم کمک در سربالایی، سیستم ESP، سنسور های نور و باران، ۶ کیسه هوا، دوربین و سنسور دنده عقب، سیستم کنترل باد تایرها، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک و کروز کنترل.

خودرو پژو ۲۰۰۸

هر چند می توانیم بگوییم که برای ساخت بخش های داخلی خودرو پژو ۲۰۰۸ همانند صندلی ها از روکش چرمی استفاده نشده است و یا از امکاناتی به مانند سیستم ورود و استارت بدون کلید بهره نمی برد.

در پایان ضمن این که امیدواریم آنچه در این مقاله گفته شد مورد استفاده شما قرار گرفته باشد. بادی به شما بگوییم که اگر به دنبال خرید خودرویی هستید که جوان پسند بوده و از لحاظ شتاب عملکرد مناسبی داشته باشد. و همچنین خدمات پس از فروش متوسطی را ارائه دهد می توانید روی این خودرو شرکت ایران خودرو حساب ویژه ای باز کنید. چرا که این خودرو با قیمت مناسبی که دارد می تواند گزینه قابل قبولی برای خرید در این زمان باشد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها