ردیاب گوشی‌های همه شهر به خانه این زوج می‌رسد+تصاویر

از فوریه سال گذشته تا به امروز، مهمانان غریبه‌ی ناخوانده بسیاری با عجیب‌ترین بهانه به خانه‌ی کریستینا لی و مایکل سبا در حومه‌ی آتلانتا مراجعه می‌کنند.

ردیاب گوشی‌های همه شهر به خانه این زوج می‌رسد+تصاویر

از فوریه سال گذشته تا به امروز، مهمانان غریبه‌ی ناخوانده بسیاری با عجیب‌ترین بهانه به خانه‌ی کریستینا لی و مایکل سبا در حومه‌ی آتلانتا مراجعه می‌کنند؛ آن‌ها دنبال گوشی‌های همراه گمشده‌شان می‌گردند! 

 

در کمال تعجب، برنامه‌های ردیابی گوشی‌های همراهِ سراسر شهر، صاحبان گوشی‌ها را به خانه‌ی این زوج هدایت می‌کند. ماجرا از فوریه‌ی گذشته و زمانی شروع شد که خانواده‌ای عصبانی به در خانه آن‌ها آمدند و از لی و سبا خواستند گوشه مسروقه را پس دهند. زوج جوان که کاملاً گیج شده بودند، اصلاً نمی‌دانستند مخاطبانشان از چه سخن می‌گویند. دو ماه بعد ماجرای مشابهی اتفاق افتاد و این بار چند دوست دنبال گوشی گمشده خود می‌گشتند. 

با آمدن 4 فرد دیگر ظرف یک ماه کم‌کم اوضاع از آن‌هم بدتر شد. مردم صبح، ظهر و شب زنگ می‌زدند و همه یک سؤال عجیب‌وغریب را مطرح می‌کردند «گوشی من کدام گوری است؟!» طبعاً آن‌ها هیچ ایده‌ای درباره این گوشی‌های مسروقه که برخی اندروید و برخی آیفون بودند، نداشتند و حتی جواب ثابتی هم برای ارائه به مراجعه‌کنندگان آماده کرده بودند: «متأسفم که این‌همه راه را طی کردید. این مسئله مرتب اتفاق می‌افتد» .
 

مردم برای گوشی‌های گمشده‌شان مرتب مزاحم این زوج می‌شوند! + تصاویر
 

زمانی که خبر گم‌شدن گوشی یک نوجوان، پلیس را به خانه آن‌ها کشاند، مسئله بیخ پیدا کرد. پلیس با این زوج مانند مظنون برخورد کرد و آن‌ها را مجبور ساخت در مدت یک‌ساعتی که حکمی برای تفتیش خانه صادر می‌کنند، بیرون خانه بنشینند. سبا می‌گوید وقتی از پلیس خواستم اجازه بدهد از دستشویی داخل خانه استفاده کنم او پاسخ داد: خانه‌ی شما صحنه‌ی جرم است و شما دو نفر تحت تعقیبید. 

سبا در مصاحبه‌ای با مجله «فیوژن» گفت: بزرگ‌ترین ترس من از این است که فردی خطرناک یا تبهکار با همین بهانه به خانه‌مان بیاید. اگر چنین اتفاقی می‌افتد شک دارم که توضیحات مؤدبانه‌ی ما برای چنین فردی قانع‌کننده باشد. 

تیمی از مجله فیوژن به‌منظور حل این مشکل مرموز تلاش کردند با شرکت‌های تلفن و دیگر متخصصان تماس بگیرند اما آن‌ها نیز هنوز نتوانسته‌اند راهی برای حل این مشکل پیدا کنند. یکی از تحلیلگران امنیتی به این مجله گفت که احتمالاً نقصی در یکی از برج مخابراتی سه‌گانه‌ی اطراف خانه این زوج وجود دارد. ازاین‌رو سعی کردند به نزدیک‌ترین برج دسترسی پیدا کنند که البته پاسخی به آن‌ها داده نشد. 
 

مردم برای گوشی‌های گمشده‌شان مرتب مزاحم این زوج می‌شوند! + تصاویر
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها