عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

کار به خالص‌سازی حوزه علمیه رسید

جریان حذف و خالص سازی به حوزه علمیه رسیده است/ چرا باید آقای لاریجانی کنار گذاشته شود.

کار به خالص‌سازی حوزه علمیه رسید

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به رد صلاحیت علی لاریجانی در انتخابات گفت: ما نباید چون این آقا رفیق من است و چون با من خوب است، او را ۱۰۰ درصد بزرگ کنیم و چون او با من خیلی رفیق نیست، او را کنار بگذاریم.

 

آیت‌الله علی اکبر مسعودی خمینی در بخشی از گفتگوی خود با اشاره رخنه جریان حذف و خالص‌سازی به حوزه علمیه گفت: به حوزه که رسیده هیچ، شما بپرسید که چقدر این در بین مردم می‌تواند نتیجه داشته باشد؟ من می گویم نتیجه‌ عکس دارد.

وی ادامه داد: وقتی من می‌بینم فرد قبلی من هم آخوند بوده و ۸ سال کار کرده است، می‌گویم که او خراب کرده و من دارم درست می‌کنم.

آن قبلی می‌گوید که آن قبلی بد کرده و من دارم درست می‌کنم. مردم می‌گویند: اگر این‌طوری است که هر کسی که آمد خراب کرد، ما چرا رأی دهیم؟ ما وقتی رأی می‌دهیم که ببینیم برای خودشان نیست و برای اسلام و قرآن است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: من با هیچ‌کسی رفیق نیستم اما مثلا بایستی آقای لاریجانی را به طور کلی کنار بگذاریم؟ آقا لاریجانی چند سال به این مردم خدمت کرده و خدمت خوبی هم کرده است، ما باید همه را یکسان ببینیم.

ما نباید چون این آقا رفیق من است و چون با من خوب است، او را ۱۰۰ درصد بزرگ کنیم و چون او با من خیلی رفیق نیست، او را کنار بگذارم. این‌ها را کنار بگذاریم. ما حقیقت را پیدا کنیم، منطق به درد بخور داشته باشیم. ببینیم که قرآن و اسلام به ما چه می‌گوید؟ حالا یا رفسنجانی، یا لاریجانی یا آقاجانی، همه جان دارند دیگر.

منبع: خبر آنلاین

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها