تصاویر جالب از نقاط گوناگون جهان

تصویر جالب یک ایگوانا دو ساله در شهر بانکوک، پایتخت تایلند که روی یک صندلی نشسته و مانند یک گیتاریست ماهر گیتاری را در پنجه هایش گرفته است.

تصاویر جالب از نقاط گوناگون جهان
چند قو در نزدیکی مجسمه لا فورشت ژئان (‌چنگال غول آسا) که در آب‌های ساحلی دریاچه ژنو در سوئیس نصب شده، شنا می‌کنند.
یک پسربچه فلسطینی فروشنده دمپایی در بخش شرقی شهر بیت المقدس در انتظار مشتری‌ها سرش را با تکه مقوایی پوشانده تا از تابش شدید آفتاب محفوظ باشد.
تصویر دامپروران باواریایی در لباس‌های سنتی و در جریان یک مراسم که هر ساله در ایالت باواریا در آلمان برگزار می‌شود، گاوهایشان را برای یافتن مراتع زمستانی در مناطق کوهستانی این ایالت به همراه می‌برند.
تصویر یک گلابی به شکل مجسمه بودا. هائو شیانزانگ، یک کشاورز و باغدار چینی وقت خود را صرف این کرده که گلابی‌هایی را به شکل مجسمه‌های بودا در باغش پرورش دهد.
منظره کشاورزانی که با تراکتورهایی با عمر بیش از 50 سال از شهر سانتیاگو وارد میدان اصلی شهر لئون در ایالت کاستییا در اسپانیا شده‌اند.
تصویر جالب یک نوازنده گروه فرانسوی «له پرفه انکونو» در جریان نخستین روز فستیوال موسیقی در تئاتر شهر تاره گا، شهر کوچکی در ایالت کاتالونیا در اسپانیا.
این جواهر زیبا و با شکوه با زمرد بزرگی که در معدنی در ناحیه بویاکا در نزدیکی شهر مدلین در کشور کلمبیا کشف شده بود، ساخته شده است.
تصویر یک افعی شاخدار یکی از سمی ترین مارهای جهان که زیستگاهش در جنگل‌های کشور گابن در آفریقا است.
تصویر یک مغازه کوچک ساعت فروشی در شهر دهلی نو، پایتخت هند که فروشنده‌اش حتی در انتظار مشتری نیز خلق و خوی خوش را از دست نمی‌دهد.
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها