خوابیدن پسر در قبر پدر !

پسر جوانی که هنوز نام وی مشخص نشده است، بعد از فوت پدرش دست به کاری عجیب زد که توانست با حواشی متعددی روبرو شود.

خوابیدن پسر در قبر پدر !

واکنش جالب مامورین پلیس به خوابیدن پسر در قبر پدر!

روزانه تعدادی از انسان ها متولد می شوند و تعدادی نیز بنابر دلایلی مختلف جان خود را از دست می دهند که جان باختن عزیزان و اطرافیان ما می تواند برای هر یک از ما امری دردناک و ناخوشایندی باشد که به مرور می تواند باعث ناراحتی و یا حتی افسردگی ما شود. اما این یک حقیقت است که باید با ان کنار بیاییم و به مرور زمان فراموش خواهیم نمود که اگر با این حقیقت کنار نیاییم ممکن است به راحتی هر چه تمام با مشکلات متفاوتی روبرو شویم که شاید جبران ناپذیر باشند و تمام عمر خود را از دست بدهیم.

 

برای مثال اخیرا ویدیویی عجیب و دردناک در صفحات مجازی منتشر شد که توانست با بازدید و واکنش های متعددی روبرو شود. جزئیات بیشتر را در ادامه این مطلب از بخش سرگرمی نمناک خواهیم گفت.

بر اساس گزارش پنج شنبه گذشته از منطقه Acre واقع در برزیل، گفته شد که یک مرد جوان که از قرار معلوم از برخی مشکلات روانی رنج می برد، بعد از فوت و دفن پدرش، آرامگاه وی را تبدیل به آرامگاه خود ساخت و علت این واکنش هم این بود که نتوانسته بود در مراسم خاکسپاری پدرش شرکت کند و تصمیم گرفته بود تا این گونه به مزار پدرش قدم بگذارد و با وی خداحافظی نماید...!

خانواده وی تمام تلاش خود را به کار گرفته بودند تا بتوانند وی را از قبر پدر خارج سازند که متاسفانه موفق به آن نشده بودند و با پلیس تماس گرفتند تا به برطرف کردن این مشکل بشتابد که خوشبختانه مامورین پلیس این منطقه برای کمک به وی حاضر شدند و آنرا از قبر پدرش جدا ساختند که امداد رسانی جالب این مامورین پلیس توانست با بازتاب فراوانی در صفحات مجازی روبرو شود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها