لحظه هیجان انگیز روی بلندترین ترن هوایی جهان

اگر شما عاشق تجربه کردن هیجان و تولید آدرنالین بالا هستید، در این مطلب تجربه جالبی را از یکی از بزرگترین و هیجان انگیز ترین ترن های هوایی کسب خواهید نمود.

لحظه هیجان انگیز روی بلندترین ترن هوایی جهان

تجربه جالب سوار شدن در بلندترین ترن هوایی جهان !

برخی از ما شاید در طول روز برای پر کردن اوقات فراقت و آزاد خود مورد سرگرم کننده مناسب و جالبی به ذهنمان نرسد که نهایتا برای آنکه بتوانیم به خودمان را سرگرم کنیم، به اسمارت فون و بازی های ویدیویی آن مراجعه می کنیم تا بتوانیم سرگرم شویم که این نوع سرگرم شدن بسیار خوشایند نیست و می تواند حتی منجر به سر درد های متعددی در شخص گردد.بلندترین ترن هوایی جهان

 

اما یکی از مقصدهایی که هر شخصی می تواند آنرا برای سرگرم شدن انتخاب کند، شهرهای بازی می باشند که دارای وسایل های بازی و سرگرم کننده متعددی می باشند که نسبت به سن افراد متمایز می شود. با این حال وسیله سرگرم کننده ای که بیشتر به بزرگسالان پیشنهاد می شود، ترن هوایی می باشد.

از این رو تنها افرادی که به تجربه کردن هیجان و تولید بسیار بالای آدرنالین علاقمند هستند، این وسیله را انتخاب می کنند و برخی دیگر نیز به دلیل ترس از حوادث احتمالی به هیچ وجه چنین وسیله ای را انتخاب نمی کنند.

با این حال اگر شما جزء دسته دوم هستید و به تجربه هیجان اعتیاد دارید، در ادامه با ویدیو جالبی از پارک یوکون استریکر واقع در کانادا روبرو خواهید شد که در این شهربازی یکی از بزرگترین و طولانی ترین و همچنین هیجان انگیزترین ترن های هوایی وجود دارد که شاید به هیچ وجه چنین وسیله را قبول نکنید!! 

جالب است بدانید با استفاده از این وسیله به میزان 360 درجه زاویه شما تغییر خواهد کرد. در ضمن سرعت این ترن هوایی 128 کیلومتر برساعت، قیمت بلیت حدودا 40 دلار ( 600 هزار تومان ) است که سفر شما در این ترن هوایی برابر با 3 دقیقه و 25 ثانیه است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها