جنجالی‌ترین و پرحاشیه‌ترین جام‌جهانی تاریخ/ شکیرا هم دعوت قطری‌ها را رد کرد

شکیرا هم شانس اجرا در پرشورترین رویداد ورزشی جهان را رد کرده و برخلاف گذشته نقشی در این تورنمنت نخواهد داشت.

جنجالی‌ترین و پرحاشیه‌ترین جام‌جهانی تاریخ/ شکیرا هم دعوت قطری‌ها را رد کرد

جنجالی‌ترین و پرحاشیه‌ترین جام‌جهانی تاریخ در پیش است. خیلی‌ها به دلیل نقض حقوق بشر در کشور میزبان، این تورنمنت را تحریم کردند.

خیلی‌ها از کسانی که به هر دلیلی با قطر همکاری کرده‌اند انتقاد کردند مانند فیفا که میزبانی را به قطر داد، یا دیوید بکام که سفیر قطر شد، یا حتی خواننده‌هایی که در مراسم افتتاحیه اجرا خواهند داشت.

مراسم افتتاحیه جام‌جهانی بزرگترین پلتفرمی است که هر هنرمندی آرزوی اجرا در آن را دارد. اما با وجود چنین حرف و حدیث‌هایی بسیاری از هنرمندان درخواست اجرا در این رویداد را رد کردند. به تازگی «دوا لیپا» خبر حضورش در مراسم افتتاحیه را رد کرد و پیش‌تر «راد استورات».

اما شایعاتی هم مبنی بر حضور «شکیرا» در قطر شنیده می‌شد. این خواننده سرشناس کلمبیایی که آهنگ مشهورش به نام «واکا واکا» امضای جام‌جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی شده بود، برای حضور در قطر به شدت مورد انتقاد قرار گرفت.

برنامه تلویزیونی اسپانیا اعلام کرد که شکیرا تغییر نظر داده و در مراسم افتتاحیه اجرا نخواهد کرد. همه منتظرند که خود خواننده بیانیه‌ای صادر کند و در مورد حضور یا عدم حضورش در قطر توضیح بدهد.

ساندرا آلادرو که مجری برنامه «تلسینکو» است، در برنامه‌اش اعلام کرد که با اطرافیان شکیرا صحبت کرده و آنها تایید کردند که شکیرا اجرایی در مراسم افتتاحیه جام‌جهانی قطر نخواهد داشت.

فعلا فقط حضور «جونگ کوک»، خواننده گروه BTS، در مراسم افتتاحیه تایید شده است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها