تلگرام در روسیه رفع فیلتر شد!

تلگرام در روسیه رفع فیلتر شد!

شبکه اجتماعی تلگرام یکی از شبکه‌های اجتماعی محبوب و مورد استفاده در سراسر جهان است که در برخی کشورها از جمله روسیه با محدودیت هایی مواجه شده بود. به تازگی ناظر اینترنت روسیه اعلام کرد مسدود کردن تلگرام در این کشور در حال حاضر منتفی است.

 

به گزارش سیناپرس، طی سال های گذشته تنش‌های متعددی بین مدیران ارشد شبکه اجتماعی تلگرام و مقامات دولتی روسیه به وجود آمده بود که این موضوع منجر به اعمال برخی محدودیت ها در مقاطعی از زمان در این کشور شده و دسترسی کاربران به تلگرام محدود شد.

 

به تازگی مدیر ارشد مرکز Roskomnadzor که نهادی رسمی با وظیفه بررسی محدودیت دسترسی به سایت‌ها در اینترنت کشور روسیه محسوب می‌شود، اعلام کرد محدودیتی برای دسترسی به این شبکه اجتماعی و دامنه t.me برای کاربران در این کشور وجود ندارد. 

 

بر این اساس  سرویس فدرال نظارت بر حوزه مخابرات، فناوری اطلاعات و ارتباطات جمعی روسیه ، احتمال مسدود شدن تلگرام در این کشور را رد کرده و این موضوع را به طور رسمی در کانال تلگرام خود اعلام کرد.

 

در این بیانیه آمده است: در ارتباط با اطلاعات مربوط به دسترسی محدود به این شبکه اجتماعی، به اطلاع می‌رسانیم که مسدود کردن شبکه اجتماعی مذکور در روسیه در حال حاضر منتفی است.

 

مترجم: سید یوسف دراوی زاده

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها