یک پیشنهاد بی‌شرمانه به امبر هرد برای پرداخت بدهی‌اش به جانی‌دپ

یک پیشنهاد بی‌شرمانه به امبر هرد برای پرداخت بدهی‌اش به جانی‌دپ

یک استودیو عکاسی فعال در زمینه مدلینگ برای یک پروژه فیلمبرداری غیر اخلاقی با صحنه های مستهجن سراغ امبر هرد رفته و با پیشنهادی ۹ میلیون دلاری که از این طریق بخش عمده بدهی او به همسر سابقش جانی‌دپ پرداخت خواهد شد، خواهان بازی او در این پروژه شده است.

امبر هرد پس از شکستش در دادگاه معروف افترا به همسر سابق خود جانی دپ، که منجر به محکومیت ۱۰ میلیون دلاری او شد، به شکل قابل قابل توجهی پیشنهادهای کاری او از سوی فیلمسازان کاهش یافته، چهره‌ای منفی در اذهان عمومی پیدا کرده است.

Johnny-Depp-Amber-Heard.jpeg

علیرغم زیبایی قابل توجهی که امبر هرد دارد، اعتماد فیلمسازان هالیوودی نسبت به او از بین رفته و پیشنهاد دندان‌گیری متوجه او نیست. 

در این بین یک استودیو عکاسی که در زمینه مدلینگ فعالیت می‌کند، پیشنهادی ۹ میلیون دلاری برای بازی در یک پروژه غیراخلاقی به امبر هرد ارائه کرده است.

امبر هرد به علت ورشکستگی نمی‌تواند طلب جانی دپ را بدهد

ارزش این قرارداد ۸ میلیون دلار بوده و یک میلیون دلار دیگر به عنوان هدیه برای ساخت یک بیمارستان کودکان در لس‌آنجلس در قرارداد گنجانده شده است.

هرچند بعید به نظر می‌رسد که امبر هرد چنین پیشنهاد بی شرمانه‌ای را قبول کند اما خبر این پیشنهاد نیز بسیار جنجال به پا کرده و الین بردهوفت وکیل امبر هرد نیز دریافت نامه‌ای از سوی رییس این استودیو حاوی پیشنهاد بازی برای هرد در یک فیلم پر از صحنه‌های مستهجن در قبال دریافت دستمزدی بالا را تایید کرده است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها