چرا اقامت در بومگردی های قشم در میان مسافران جنوب محبوب است؟

چرا اقامت در بومگردی های قشم در میان مسافران جنوب محبوب است؟

 

بومگردی یکی از جدیدترین سبک‌های سفر و اقامت است که در سال‌های اخیر محبوبیت خودش را در میان گردشگران پیدا کرده است. امروزه گردشگران زیادی را پیدا می‌کنید که سبک سفر و اقامت خودشان را در هر جایی از سبک‌های هتلی و لاکچری به شیوه‌های بومگردی تغییر داده‌اند.

تجربه بومگردی آنقدر جذاب و بی‌نظیر است که یکبار امتحان کردن آن می‌تواند شما را برای همیشه عاشق خود کند! در میان اقامتگاه های بومگردی محلی، اقامت در بومگردی های قشم محبوبیت ویژه خودش را دارد و اکثر مسافران جنوب، اقامتگاه بومگردی را برای ماندن در قشم انتخاب می‌کنند.

این اقامتگاه‌های بومگردی را می‌توانید از سایت‌های معتبر و بزرگ رزرو اقامتگاه مثل سایت هومسا homsa.net انتخاب کرده و این شکل جذاب از اقامت را تجربه کنید.

اقامتگاه بومگردی چیست؟

عده کمی را پیدا می‌کنید که ندانند اقامتگاه بومگردی چیست و چه کاربردی دارد. اما دانستن دوباره آن، کمک زیادی به انتخاب سبک سفر و افزودن هیجان و تجربه جدید به آن می‌کند. اگر درباره سفرهای بومگردی شنیده باشید، قطعا می‌دانید که این سبک از سفرها، پیوند بسیار قوی با طبیعت، فرهنگ و محیط اجتماعی مردم بومی یک منطقه دارند و جذابیت این سبک سفرها در تجربه همزیستی با مردم آنجاست.

در تجربه سفر و اقامت در اقامتگاه بومگردی، با طبیعت بی‌نظیر منطقه پیوند می‌خورید و همین پیوند مانع از آسیب رسیدن به آن می‌شود. بومگردی کمگ می‌کند که از نزدیک با فرهنگ بومی مردم یک منطقه خاص آشنا شوید و در فضایی که آن‌ها زندگی می‌کنند زندگی کنید.

تجربه ماندن در اقامتگاه های بومگردی قشم و زندگی بومی و محلی با مردم این منطقه، همان تجربه بی‌نظیر و جذابی است که می‌توانید از آن لذت ببرید!

چرا بومگردی قشم؟

بوم2

قشم از آن دسته مناطق گردشگری بی‌نظیر با پتانسیل زیبایی بسیار بالاست که هر بیننده‌ای را به خودش خیره می‌کند!

جزیره قشم طبیعت منحصربه‌فردی دارد که در هیچ منطقه‌ای از ایران آن را پیدا نمی‌کنید. فرهنگ سنتی و غنی مردم این منطقه نیز بخش دیگری از زیبایی آن را تکمیل می‌کند و امروزه، رزرو و اجاره اقامتگاه بومگردی در قشم به یکی از پرطرفدارترین اقدامات گردشگران تبدیل شده است.

در تجربه بومگردی می‌توانید مدت زمان اندکی را در کنار مردم مهربان و خونگرم جنوب سپری کنید و با بخشی از سبک زندگی، فعالیت‌ها و فرهنگ و حتی خوراک و غذاهای محلی آن‌ها آشنا شوید.

به‌همین دلیل است که امروزه، عده زیادی از گردشگران داخلی و خارجی در سفر به قشم، سبک‌های بومگردی را انتخاب می‌کنند و یا به اجاره روزانه سوئیت در قشم روی می‌آورند.

اگر قصد سفر به قشم و مناطق زیبا و بی‌نظیر جنوب کشور را دارید، می‌توانید سبک اقامت بومگردی را انتخاب کنید. این کار علاوه‌بر ایجاد یک تجربه جدید و بی‌نظیر برای شما، جذابیت زندگی حقیقی و سنتی جنوبی را هم برایتان تکمیل می‌کند!

رزرو اقامتگاه بومگردی در قشم با هومسا

برای رزرو و اجاره اقامتگاه بومگردی در قشم به یک‌ مرجع مطمئن نیاز دارید که به‌کمک آن بهترین اقامتگاه‌های بومگردی را با قیمت مناسب رزرو کنید.

هومسا به‌عنوان یکی از بزرگترین سایت‌های رزرو و اجاره ویلا، سوئیت و اقامتگاه، این کار را برای شما آسان کرده است. با ورود به سایت رسمی هومسا این امکان را دارید که با انتخاب شهر مورد نظر خود، به انواع اقامتگاه‌های آن منطقه دسترسی پیدا کنید.

وجود فیلترهای مشخص در سایت، کار شما را برای تعیین مقصد، نوع اقامتگاه، زمان اقامت، تعداد نفرات، قیمت و ... آسان‌تر می‌کند.

با انتخاب هر اقامتگاه در هومسا می‌توانید اطلاعات کامل مربوط به اقامتگاه، امکانات و تصاویر آن را ببینید و همچنین میزبان آن را شناسایی کنید.

هومسا با در اختیار قرار دادن امکانات کامل و تنوع اقامتگاه‌های بومگردی خیال شما را بابت رزرو اقامتگاه در قشم راحت می‌کند و نوید یک سفر متفاوت و بی‌نظیر را به شما می‌دهد.

بومگردی های جذاب قشم کدامند؟

اگر در قشم به دنبال یک اقامتگاه بومگردی سنتی، جذاب و بی‌نظیر می‌گردید، بهتر است این گزینه‌ها را انتخاب کنید:

اقامتگاه بومگردی خاله خورشید

اقامتگاه خاله خورشید از آن دسته اقامتگاه‌های سنتی و بومگردی قشم است که از بودن در آنجا پشیمان نمی‌شوید. این اقامتگاه در روستای دیدنی شیب دراز قشم و مجاورت دریای زیبای جنوب قرار دارد. تصور کنید، صبح در این اقامتگاه از خواب بیدار می‌شوید، درحالی‌که چشم‌انداز پیش‌روی شما، آبی دریا و رقص دلفین‌ها در آن است! بی‌نظیر است، نه؟

اقامتگاه کلودنگ

کلودنگ یکی دیگر از اقامتگاه‌های پرطرفدار و جذاب در جزیره قشم است. ماندن در این اقامتگاه بومگردی شما را در یک پیوند قوی با زندگی محلی و بومی مردمان قشم قرار می‌دهد و طعم دیگری را به خاطرات سفر شما می‌بخشد.

نکته مهم درباره اقامتگاه بومگردی کلودنگ، نزدیکی به جاهای دیدنی قشم است که جذابیت سفر را برای شما چندین برابر می‌کند.

 

اقامتگاه بومگردی باغ هنر

اقامتگاه بومگردی باغ هنر در روستای سلخ قشم، بدون شک شما را شیفته خودش می‌کند! این اقامتگاه آنقدر جذاب و دیدنی است که از بودن در آنجا سیر نمی‌شوید و لذت یک زندگی کاملا بومی را در آنجا می‌چشید.

هومسا، همراه شما

رزرو آسان و مطمئن اقامتگاه در هر منطقه‌ای از ایران، همان چیزی است که هر گردشگری به آن نیاز دارد! هومسا این مسیر پرپیچ‌وخم را برای شما آسان کرده است و می‌توانید با تکیه بر آن، بهترین اقامتگاه‌ها در سراسر ایران انتخاب کنید. هومسا از ابتدا تا انتهای مسیر انتخاب، رزرو و اقامتگاه همراه و همگام با شماست.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها