کدام هتل های کیش بهترین استخرها را دارند؟

سفر به کیش همیشه یکی از بهترین انتخاب‌هاست؛ اما به نظر شما بهتر نخواهد بود اگر هنگام رزرو هتل در کیش، کمی بیشتر به خدمات و امکانات هتل دقت کنیم؟

کدام هتل های کیش بهترین استخرها را دارند؟

کم نیستند کسانی که بعد از سفر کیش به دلیل ناراضی بودن از محل اقامت، از کل سفر هم چندان راضی نبوده و آرزو می کردند کاش می توانستند دوباره این سفر را با یک هتل دیگر تجربه کنند. به همین دلیل توصیه می‌کنیم هنگام رزرو هتل حتما امکانات آن را به دقت مطالعه کنید.

در هتل‌های جزیره کیش هم استخر یکی از همان امکاناتی است که نمی‌توان به راحتی از آن گذشت. فکر کنید شنا کردن به راحتی چندطبقه پایین رفتن یا کمی قدم زدن باشد. با این تفاسیر جااینجاس در این مطلب به شما می گوید که کدام هتل های کیش بهترین استخرها را دارند؟

هتل ویدا؛ پنج ستاره و رؤیایی

هتل ویدا کیش در 11 طبقه با 144 اتاق و 158 پرسنل یکی از بهترین گزینه‌ها برای اقامت در کیش است. خوب است این نکته را اضافه کنیم که این هتل نوساز در سال 1396 آغاز به کار کرده است. دیزاین فوق‌العاده، امکان اجاره خودرو و دوچرخه، سالن کودک و سالن بزرگ ورزشی از مهم‌ترین ویژگی‌های هتل هستند. بد نیست بدانید که این هتل 5 ستاره یکی از بهترین آتلیه‌های عکاسی جزیره را هم دارد و اگر می‌خواهید چند عکس رؤیایی در سواحل زیبای کیش بگیرید، فرصت را از دست ندهید.

اما مهم تر از همه اینکه سالن ورزشی هتل شامل باشگاه بدنسازی، سالن زیبایی و ماساژ بوده و بهترین بخش آن بدون شک استخر، سونا، جکوزی، اسپا، حمام سنتی و حوضچه‌ی آبسرد است. استفاده از مجموعه استخر ویدا هم برای بانوان و هم آقایان ممکن و برای تمام میهمانان هم رایگان است.

هتل داریوش؛ بزرگ و باشکوه

دوست دارید یک هتل همه چیز تمام رزرو کنید؟ هتل بزرگ داریوش، بدون تردید بهترین گزینه است. این هتل 5 ستاره با معماری و نمای فوق‌العاده‌اش که برگرفته از بنای پاسارگاد است، فضای باشکوهی را در کنار خلیج فارس خلق کرده است. فقط کافیست یک بار از پنجره‌ی اتاق‌ها به تماشای طلوع و غروب آفتاب بنشینید تا معنای اقامت به‌یادماندنی را درک کنید.

 

هتل داریوش کیش یک استخر روباز مخصوص خانم‌ها و یک استخر روباز ویژه آقایان دارد تا علاوه بر امکان شنا کردن، بتوانید بدون دغدغه‌ی نمک دریا آفتاب بگیرید و بدون نگرانی از سوختن پوستتان، ویتامین دی جذب کنید. استخر روباز آقایان مشرف به خلیج فارس است و شما می‌توانید هنگام شنا، شاهد آب‌های نیلی خلیج باشید. غواصی اختصاصی، ماساژ تایلندی، زمین تنیس و باشگاه بیلیارد، باشگاه بدنسازی و دسترسی به لاین دوچرخه‌سواری جزیره هم از دیگر امکانات تفریحی این هتل هستند.

هتل مارینا پارک با فضای سبز اختصاصی 

هتل مارینا پارک کیش یک هتل پنج ستاره لوکس و خیره‌کننده است. جدا از ساختمان و اتاق‌های زیبا، این هتل یکی از بزرگ‌ترین فضای سبزهای کیش را دارد. به همین دلیل قدم زدن در محوطه هتل هم برایتان لذت‌بخش خواهد بود. شما حتی می‌توانید با دوچرخه‌هایی که هتل در اختیارتان قرار می دهد، دور هتل رکاب بزنید. البته مجموعه «فعالیت‌های سلامت» مارینا پارک تفریحات متعددی برای شما تدارک دیده است.

علاوه بر مسیر دوچرخه‌سواری، زمین تنیس، پارک و نخلستان؛ چند دریاچه و یک باشگاه ورزشی پیشرفته نیز در هتل وجود دارد. اما مهم تر از همه اینها مجموعه‌ی استخر هتل است که شامل استخر، سونا و جکوزی می شود. اگر هم اهل تفریحات آبی هستید و قیمت هتل کیش از اولویت هایتان نیست؛ بد نیست بدانید که ساحل هفتصد و پنجاه متری اختصاصی هتل دسترسی به تفریحاتی همچون جت اسکی، مارینای اختصاصی و غواصی را فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید:

چند قدم تا دریا؛ کدام هتل های کیش، ساحلی هستند؟

6 تا از هتل های کیش که مسافران عاشق آنها هستند

راهنمای جامع رزرو هتل در کیش؛ 3 نکته مهم که باید بدانید

هتل پارمیس؛ از مجهزترین هتل های کیش

هتل پارمیس کیش با موقعیت عالی که در جزیره دارد، بسیار نزدیک به مراکز خرید و نقاط تفریحی کیش است. فقط کافیست این هتل را برای رزرو هتل کیش انتخاب کنید تا سفر رؤیایی شما با استقبال فرودگاهی کارکنان هتل آغاز شود. تمام امکانات رفاهی در اتاق‌های این هتل برایتان آماده شده است و پرسنل هتل نیز در تمام ساعات شبانه‌روز پاسخگوی نیازهای شما هستند.

مجموعه ورزشی پارمیس بسیار کامل است؛ اما بهترین بخش آن استخر، سونا و جکوزی هتل است که در تمام طول اقامتتان در هتل استفاده از آن رایگان خواهد بود. مطمئن باشید بعد از گشت و خرید در مراکز خرید کیش، شنا در استخر هتل بسیار آرامش‌بخش خواهد بود.

هتل میراژ؛ هتل هشت طبقه کیش

این هتل شیک 8 طبقه یک هتل 5 ستاره‌ی واقعا دیدنی است که تماشای منظره‌ی خلیج فارس از تراس اتاق‌های آن هرگز از یادتان نخواهد رفت. اگر دنبال دلیل دیگری برای رزرو هتل میراژ می‌گردید، اجازه دهید کمی در مورد غذاهای رستوران هتل به شما بگوییم. در حقیقت تنوع غذاهای ایرانی و فرنگی رستوران اصلاً نمی‌گذارد شما گرسنه از آن بیرون بروید.

از آنجایی که این هتل بسیار نوساز است خودتان می‌توانید حدس بزنید مجموعه استخر، سونا و جکوزی آن چه کیفیتی خواهد داشت. بدون شک آرامش استراحت در سونا یا لم دادن در جکوزی هتل تجربه ای است که هرگز فراموش نخواهید کرد. راستی ساحل و تفریحات آبی هم بسیار به شما نزدیک هستند.

رزرو هتل کیش در سایت جااینجاس

بدون شک همه هم موقع انتخاب هتل خود به استخر فکر نمی کنند. برای خیلی ها قیمت هتل کیش از آن دسته مواردی است که اهمیت بیشتری دارد و حتی پیدا کردن یک هتل ارزان در کیش می تواند دستاورد مهمی باشد. اولویت شما هر چه باشد می توانید در صفحه مخصوص هتل های کیش جااینجاس(متعلق به شرکت فرش تا عرش قاصدک کارمانیا) از فیلترهای پیشرفته جستجو کمک بگیرید. در این صورت دیگر نیازی نیست وقت خود را بیهوده هدر دهید. بعد از یافتن هتل مورد نظر خود از بررسی امکانات و خدمات و حتی تجربه سایر کاربران هم غافل نشوید.

برگرفته از: https://jainjas.com/kish

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها