رزرو تاکسی فرودگاه امام خمینی

 

فاصله فرودگاه امام خمینی تا شهر تهران حدود 60 کیلومتر می باشد . به همین دلیل یکی از چالش هایی که بسیاری از مسافران با آن روبه رو هستند نحوه رفت و آمدشان به فرودگاه می باشد .

در چنین شرایطی شما می توانید با رزرو تاکسی فرودگاه امام خمینی به موقع در فرودگاه حاضر باشید و دیگر نگرانی بابت جا ماندن از پرواز و یا پس از برگشت از سفر ندارید.

برای رزرو کردن تاکسی فرودگاه امام خمینی روش های مختلفی برای راحتی حال شما وجود دارد که به شرح زیر می باشد :

رزرو آنلاین : بسیاری از شرکت ها امروزه شرایطی را برای مسافران فراهم کردند تا آنها بتوانند به صورت آنلاین از طریق سایت تاکسی را برای رفتن به فرودگاه یا از فرودگاه به هتل یا منزل رزرو کنند . یکی از شرکت هایی که در این زمینه فعالیت می کند ، شرکت آموت سفر پارسه گشت می باشد .

تاکسی1

 

 

تماس تلفنی : یکی دیگر از راه ها برای رزرو تاکسی از طریق تماس تلفنی می باشد وشما می توانید با شماره 02162999599 تماس حاصل فرمایید ، و تا ساعت 24 پاسخگوی شما هستند .  پس از آن مشخصات کامل سفر را به اپراتور اعلام می کنید ، و آنها هم برای شما تاکسی رزرو می کنند .

 

کرایه تاکسی فرودگاه امام :

اگر شما به عنوان مسافر برای نقل وانتقال خود به دنبال راهی سریع ، مطمئن و راحت هستید بهترین گزینه پیشنهادی ما به شما خدمات شرکت پارسه گشت در زمینه کرایه تاکسی فرودگاه امام می باشد . شرکت پارسه گشت با 14 سال سابقه فعالیت در زمینه حمل و نقل شرایطی را برای شما فراهم می کند ، تا از لحظه سوار شدن تا لحضه ورود به فرودگاه امام  هیچ گونه نگرانی احساس نکنید و فقط از مسیر لذت ببرید .

 علت اصلی اطمینان ما به شما داشتن رانندگان مجرب و کاربلدی می باشد ، که آموزش های لازم را دیده اند ، و می توانند سفری ایمن را برای شما رقم بزنند . علاوه بر آن خودرو هایی که برای تاکسی فرودگاه در نظر گرفته می شود ،خودرو های لوکسی هستند که امکانات لازم را دارا می باشند . 

تاکسی2

تاکسی ون فرودگاه امام :

یکی دیگر از گزینه ها برای انتقال و جابه جایی مسافران تاکسی های ون فرودگاه امام می باشد . البته این تاکسی هایی که به صورت ون هستند بیشتر برای زمانی کاربرد دارند که شما می خواهید به صورت گروهی به سفر بروید . استفاده از تاکسی های ون یک سری ویژگی ها و مزایایی دارد که در ادامه به آن می پردازیم :

  • زمانی که شما از تاکسی های ون استفاده می کنید هزینه کرایه تاکسی شما کمتر می شود .
  • از دیگر مزایای تاکسی های ون ایمنی بالای آن ها می باشد ، که امنیت شما را تضمین می کند .
  • خودرو های ون به دلیل بزرگ تر بودن آن ها راحتی و آسایش در آن بیشتر است .
  • خودرو های ون سوخت کمتری مصرف می کنند ، به همین دلیل مقرون به صرفه تر هستند .
  • برای مسافرانی که تعداد زیادی هستند و بار بیشتری دارند مناسب می باشد . به صورت تقریبی می توان گفت تاکسی های ون ظرفیت 10 مسافر و 15 ساک را دارند .

تاکسی3

قیمت تاکسی فرودگاه امام :

برای مشخص کردن قیمت تاکسی فرودگاه امام عوامل متعددی دخیل می باشد ، از جمله آن می توان به فاصله ای که تا فردوگاه امام وجود دارد و وضعیت ترافیک اشاره کرد . به همین دلیل نمی توان یک هزینه ثابتی به  عنوان قیمت تاکسی فرودگاه امام مشخص کرد .

 چرا ما !؟

شرکت پارسه گشت یکی از شرکت هایی می باشد که در زمینه حمل و نقل سابقه ای درخشان دارد . شما با رزرو تاکسی فرودگاه امام خمینی می توانید از فرودگاه به هر نقطه از شهر تهران یا حتی شهر های دیگر بروید .

یکی از خدمات دیگری که تاکسی فرودگاه امام ارائه می دهد بیمه کردن تمامی مسافران می باشد . تاکسی های شرکت آموت سفر پارسه گشت سر وقت در محل مورد نظر حاضر می شوند . تمامی موارد گفته شده دلایلی برای انتخاب پارسه گشت می باشد . همچنین شما می توانید با انتخاب ما با آسودگی خاطر از مسیر لذت ببرید .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها