از ارومیه با قطار به چه شهرهایی می‌توان رفت؟

زیبایی هر شهری هر قدر هم دیدنی و جذاب باشد، باز هم اهالی آن شهر نیاز دارند تا اندکی از فضای شهر دور بوده و به شهرهای دیگری بروند. اگر ساکن شهر ارومیه هستید، با وجود جاذبه‌های طبیعی و تاریخی، حتما شما هم به‌دنبال تجربه‌های منحصربه‌فردی هستید که جز با سفر مهیا نخواهد شد. اگر به سفر نیاز دارید؛ یکی از راه‌های آسان سفر، تهیه بلیط قطار ارومیه و بستن چمدان و سوارشدن بر قطاری است که می‌توانید تا مقصد، وقت خود را بدون دغدغه رانندگی، با عزیزانتان بگذرانید. از ارومیه می‌توانید سفرهای شگفت‌انگیزی را تجربه کنید که وقتی به شهرتان باز می‌گردید خاطره‌ای فراموش‌نشدنی برایتان باقی بماند.

ق سفر با قطار به ارومیه

ارومیه، شهر باغ‌های انگور، یکی از پرجمعیت‌ترین شهرهای استان آذربایجان غربی است. این شهر با دریاچه ارومیه و بناهای تاریخی، طبیعت شگفت‌انگیز و آب و هوای بسیار خوبش شناخته می‌شود. باغات انگور، این شهر را تبدیل به یکی از مراکز اصلی تولید انگور کرده است. اگر ساکن این شهر دوست‌داشتنی هستید و می‌خواهید تجربه‌ای منحصربه‌فرد در سفر داشته باشید، نباید تهیه بلیط قطار ارومیه به مقاصد مختلف را از دست بدهید.

قطار، همیشه یکی از امن‌ترین روش‌های سفری است که در عین راحتی، به مسافر اجازه می‌دهد تا از وقت خود نهایت لذت را ببرد. شما با نشستن روی صندلی‌های راحت قطار می‌توانید، گذر از شهرهای مختلف را ببینید و از مناظر طبیعی لذت ببرید. برای دیدن این مناظر حتما لازم نیست خودتان را در کوپه‌ها حبس کنید. می‌توانید به خارج از کوپه بروید و از قدم‌زدن در راهروهای قطار و دیدن مناظر استفاده کنید. اگر هوس خوراکی یا نوشیدنی کردید رستوران قطار در خدمت شماست، ضمن این‌که می‌توانید چای و غذا را سفارش داده و در محیط کوپه به همراه عزیزانتان نوش جان کنید.

شبکه قطار ارومیه؛ شهرهای در دسترس شما

حتما شما هم با ما موافق هستید که سفر خوب الزاما رسیدن به مقصد نیست، بلکه لذت‌بردن از مسیر است. برای بسیاری از افراد لذت‌بردن از مسیر یعنی سفر با ماشین شخصی، اما ماشین تنها گزینه نیست و شما می‌توانید بسیار راحت‌تر سفر کنید. نشستن روی صندلی‌های راحت قطار، بدون دغدغه رانندگی و استراحت‌کردن روی تخت‌های راحت با صدای آرامش‌دهنده قطار روی ریل‌ها، می‌تواند آغازی آسوده برای سفر شما باشد.

حال اگر به فکر سفر با قطار از ارومیه افتادید، باید بدانید که می‌توانید با تهیه بلیط قطار ارومیه به کدام مقاصد از یک سفر جاده‌ای خطرناک و خسته‌کننده خلاص شوید؟ از آن‌جایی که از ساخت راه‌آهن ارومیه زمان زیادی نگذشته است، دو شهر وجود دارد که با تهیه بلیط قطار ارومیه به مقصد آن‌ها، می‌توانید با قطار به این دو شهر سفر کنید.

این دو شهر که مراغه و تهران هستند، ایستگاه میانی و پایانی مسیر ریلی تهران ارومیه هستند. شما با تهیه بلیط قطار ارومیه به تهران می‌توانید به ترتیب از شهرهای مهاباد، میاندوآب، مراغه، خراسانک، میانه، زنجان، قزوین و کرج بگذرید و در نهایت پس از طی مسیری 14 ساعته به مقصد یعنی تهران برسید.

رزرو بلیط قطار ارومیه

ابتدا باید بدانید که تنها قطاری که شهر ارومیه را ترک می‌کند به مقصد تهران است و شما با تهیه بلیط قطار ارومیه تهران، می‌توانید در هر کدام از شهرهایی که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم، پیاده شوید. اما نکته‌ای وجود دارد، اگر مقصد شما مراغه است می‌توانید با انتخاب مقصد مراغه بلیط قطار ارومیه مراغه را رزرو کنید. در واقع شما برای پیاده‌شدن در شهرهای مهاباد با فاصله یک ساعت و نیمی و میاندوآب با دو ساعت و نیمی می‌توانید بلیط قطار ارومیه مراغه را از شرکت رجا رزرو و با هزینه مناسب‌تری به شهرهای گفته شده سفر کنید. اما اگر ایستگاه مورد نظر شما بعد از شهر مراغه است، می‌توانید با انتخاب مقصد تهران در هر کدام از ایستگاه‌های بین راهی پیاده شوید.

فلای تودی انتخابی مطمئن

یکی از سوالاتی که احتمالا در ذهن شما پیش آمده، این است که از ارومیه با قطار به کجاها می‌توان رفت؟ بله، قطار به عنوان یکی از انتخاب‌های بسیار راحت و دل‌پذیر برای سفر به مقاصد مختلف به شما این امکان را می‌دهد که به مقصدهای شگفت‌انگیزی مانند تهران یا مراغه سفر کنید. اما چگونه می‌توانید بلیط قطار ارومیه برای هر مقصدی را به راحتی رزرو کنید؟ اینجاست که فلای تودی به کمک شما می‌آید. با استفاده از این سامانه، شما می‌توانید به‌سادگی و در کمترین زمان ممکن، بلیط خود را انتخاب کرده و رزرو نمایید. فقط کافیست وارد سامانه شده، مقصد مورد نظرتان را انتخاب کنید، زمان حرکت مورد نظر را انتخاب و مشخصات خود را وارد کرده تا در چند مرحله ساده، بلیط خود را دریافت کنید. این ابزار ساده‌ترین راه برای برنامه‌ریزی سفرهای خود با قطار از ارومیه به مقاصد مختلف است و تجربه سفری راحت و لذت‌بخش را برای شما به ارمغان می‌آورد. از این پس، با اطمینان می‌توانید به سفرهایی پر از ماجراجویی و لحظات خوب با قطار از ارومیه به مقاصد دلخواه بروید و نگران هیچ‌چیز نباشید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها