از سفر با اتوبوس تا پرواز فرست کلاس را هدیه دهید!

کارت‌های علی بابا

سفر یکی از علاقه‌مندی‌های انسان در هر سن و جنسیتی است. شاید کم‌تر کسی وجود داشته باشد که نخواهد به سفر برود. با این وجود، این یکی از بهترین هدیه‌ها برای مجموعه‌هایی است که مدیران آن قصد دارند هدیه‌ای برای کارکنان خود بخرند. زیرا با هر روحیه‌ای متناسب است و قطعا تمامی کارمندان شما از دریافت چنین هدیه‌ای خشنود می‌شوند. ولی چطور ممکن است به افراد مختلف، سفر هدیه بدهیم؟ در این مطلب همراه ما باشید تا در انتهای آن ببینید که چگونه می‌توان هدیه‌ای از جنس سفر خرید.

هدیه‌ای از جنس سفر با کارت‌های علی بابا

یکی از بزرگ‌ترین سایت‌های فعال در زمینه گردشگری که تمام آیتم‌های موردنیاز سفر در آن وجود دارد، علی بابا است. اکنون محصول جدیدی از این شرکت رونمایی شده است که ایده‌ای هوشمندانه برای یک هدیه سازمانی به حساب می‌آید. هدیه‌ای متفاوت برای سازمان‌های مختلف که قصد دارند در مناسبتی خاص از کارمندان خود قدردانی کنند.

این سفر کارت‌ها نه تنها برای کارمندان بلکه گزینه مناسبی برای شرکای تجاری و مشتریان هستند. شما برای تقویت و بهبود روابط کاری خود به شرکا، کارمندان و مشتریان خود نیاز دارید. پس با سفارش سفر کارت از علی بابا به‌عنوان یک هدیه سازمانی، از این افراد قدردانی کنید تا وفاداری آن‌ها نسبت به شما افزایش پیدا کند.

تجربه یک سفر رایگان، بهترین فرصتی است که می‌تواند در اختیار کارمندان یک شرکت قرار بگیرد. زیرا گاهی هزینه‌ها به‌اندازه‌ای بالا است که هیچ پولی برای سفر باقی نمی‌ماند. این هدیه شما فرصت خوبی برای بهبود روحیه کارمندان است تا با انگیزه بیش‌تری به کار خود ادامه دهند.

سفر کارت

مشتریان شما زمانی که می‌بینند تا چه اندازه هزینه و زمان برای خرید بهترین هدیه سازمانی صرف کردید، به این نتیجه می‌رسند که این کارت‌های سفر ایده‌ای هوشمندانه برای خرید یک هدیه سازمانی است. با توجه به الگوهای تکراری هدیه‌هایی که برای یک سازمان و اعضای آن وجود دارد، سفر کارت علی بابا یک ایده جدید و خلاقانه محسوب می‌شود.

چگونگی سفارش و استفاده از سفر کارت علی بابا

سفر کارت‌های علی بابا به‌صورت اختصاصی و با درج لوگوی برند شما در تعداد بالا قابل سفارش هستند. در نهایت می‌توانید این کارت‌ها را در کوتاه‌ترین مدت زمان تحویل بگیرید. برای سفارش این کارت‌های سفر کافی است در صفحه سفر کارت از سایت اینترنتی علی بابا وارد شوید. سپس در انتهای صفحه فرمی وجود دارد که باید آن را تکمیل کنید. شما می‌توانید همان اطلاعات را به ایمیل مجموعه به نشانی safarcard@alibaba.ir بفرستید. برقراری ارتباط از طریق تماس تلفنی نیز یکی دیگر از روش‌های ثبت سفارش سفر کارت علی بابا است.

در پشت کارت دو عدد کد درج شده است که روی آن‌ها را با پوشش خاصی پوشاندند. با خراشیدن این پوشش‌ها می‌توانید کدهای زیر آن‌ها را ببینید. یکی از کدها بعد از تسویه حساب پرداخت‌کننده فعال می‌شود و دیگری کد اختصاصی است که باید آن را وارد کنید تا از اعتبار کارت شما کسر شود.

در آخر به سایت اینترنتی علی بابا یا اپلیکیشن آن وارد می‌شوید و هر یک از آیتم‌های دلخواه خود را انتخاب می‌کنید. بعد از انتخاب آیتم‌ها و درج اطلاعات، نوبت به پرداخت سفارش‌های شما می‌رسد. در بخش کادر خالی، کد اختصاصی را وارد می‌کنید. سپس بر اساس کسر هزینه کل از اعتبار کارت، سفارش شما نهایی می‌شود. در صورتی که بخشی از اعتبار باقی می‌ماند؛ می‌توانید آن را برای سفرهای بعدی خود خرج کنید. اما اگر اعتبار کارت شما کم باشد می‌توانید باقی مبلغ را خودتان بپردازید.

سفر کارت

چه آیتم‌هایی را می‌توان با سفر کارت علی بابا خرید؟

کارت‌های سفر علی بابا مجوزی برای خرید تمامی آیتم‌های موجود در سایت و اپلیکیشن علی بابا هستند. بنابراین با توجه به اعتباری که درون کارت‌ها وجود دارد، می‌توانید به تعداد دلخواه و آیتم‌های موردنظرتان را انتخاب کنید. پس این هدیه شامل سفر با اتوبوس، قطار، پروازهای داخلی و خارجی، پرواز فرست کلاس و رزرو مجموعه‌های اقامتی است.

همان‌طور که گفتیم مدیران مجموعه‌های زیادی برای قدردانی از زحمات کارکنان مجموعه، شرکای تجاری و مشتریان دائمی و وفادار خود با اهدای یک هدیه سازمانی، از آن‌ها تقدیر می‌کنند. اما این روزها با توجه به ایده‌های مختلف این هدیه‌ها، بهتر است کمی متفاوت‌تر عمل کنید. پس سفر کارت علی بابا را به جای هدیه‌های تکراری، سفارش دهید. این یک هدیه سازمانی هوشمندانه و خلاقانه است که تاثیر زیادی در بهبود روابط کاری شما دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها