یک روز تفریحی در لاهیجان با تخفیف ویژه مجموعه های تفریحی لاهیجان

لاهیجان یکی از شهرهای پرجاذبه شمال ایران است که دارای مکان های تفریحی مختلفی می باشد. در ادامه با گیلان تخفیف همراه باشید. تا یک روز تفریحی در لاهیجان را با تخفیف مجموعه های تفریحی در لاهیجان برنامه ریزی کنید.

برای شروع تفریح در لاهیجان خوب است. از مجموعه ای شروع کنید که بتواند حس بی نظیری را به شما منتقل کند. از این رو گیلان تخفیف برایتان تخفیف تله کابین لاهیجان را در نظر گرفت تا بتوانید از این موقعیت استفاده نمایید. همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در خصوص تله کابین لاهیجان در اختیارتان قرار دهیم.

تله کابین لاهیجان

تله کابین لاهیجان یا تله کابین احرار یکی از بهترین تله کابین های ایران به شمار میرود. برای رفتن به این تله کابین باید به بام سبز لاهیجان مراجعه کنید. این تله کابین درست در منطقه بام سبز و شیطان کوه قرار دارد. تله کابین لاهیجان سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب میکند. این تله کابین شامل دو ایستگاه جذاب به نام های بام سبز و تاج خروس است. طول این تله کابین 1500 متر و مدت زمان رفت و برگشت آن حدودا 20 دقیقه طول میکشد. تله کابین لاهیجان روزانه حدود 1000 نفر را جا به جا میکند.

این تله کابین هیجان انگیز به پیشرفته ترین و مدرن ترین تجهیزات مجهز شده است. سیستم کششی هیدرولیک، سیستم تنظیم حرکت و  اندازه گیری فاصله بین کابین ها، کنترل تمام خودکار، ژانراتور بسیار قوی برای برق اضطراری و... تنها گوشه از این سیستم پیشرفته است. شما با اطمینان خاطر میتوانید از تله کابین لاهیجان استفاده نمایید. با سوارشدن بر تله کابین لاهیجان شما محو زیبایی های شهر لاهیجان خواهید شد. مناظر و چشم اندازهایی که خواهید دید برایتان بسیار خاطره انگیز خواهد شد. با خرید بلیط تله کابین لاهیجان از گیلان تخفیف میتوانید از همین امروز بلیط خود را ثبت کنید. و نگران شلوغی برای خرید بلیط نباشید.

 

lahijan

نکته ای که باید بدانید این است که شما میتوانید در ایستگاه اول سوار تله کابین شوید. و بعد از گذراندن مسیر در ایستگاه دوم پیاده شوید. از کافی شاپ آن برای استراحت و لذت بردن در ارتفاع بالا استفاده نمایید. همچنین آلاچیق هایی برای استفاده گردشگران وجود دارد. بعد از استرحت میتوانید با تله کابین مجدد به ایستگاه اول برگردید. تله کابین احرار یا تله کابین لاهیجان را برخی با نام تله کابین بام سبز میشناسند که دلیل آن هم موقعیت مکانی آن و قرار گرفتن بر فراز بام سبز است. برای تهیه بلیط با نازلترین قیمت تله کابین لاهیجان میتوانید به سایت گیلان تخفیف مراجعه کنید.

بعد از گذران وقت در تله کابین لاهیجان میتوانید برای صرف یک نهار خوشمزه و دلچسب به هتل رسپینا لاهیجان مراجعه کنید. در ادامه گیلان تخفیف اطلاعات بیشتری درخصوص هتل رسپینا لاهیجان در اختیارتان قرار میدهد.

هتل رسپینا لاهیجان

lahijan2

بعد از وقت گذراندن در تله کابین لاهیجان برای تجدید قوا و انرژی به یک رستوران خوب نیاز دارید. هتل رسپینا لاهیجان یکی از بهترین هتل های لاهیجان است که امکاناتی نظیر کافی شاپ و رستوران نیز دارد. این هتل چشم اندازی بسیار زیبا از باغ چایی و کوهستان را به شما هدیه میکند. هتل رسپینا در 3 کیلومتری جاده لاهیجان به لنگرود قرار گرفته است. و متراژ آن برابر  با 15000 متر است. گیلان تخفیف برایتان تخفیف هتل رسپینا لاهیجان را در نظر گرفت تا بتوانید با نازل ترین قیمت هتل رسپینا لاهیجان روبرو شوید و نهایت لذت را از اوقات فراغتتان ببرید. خوب است بدانید که این هتل اتاق 2، 3، 4، 6 نفره برای رزرو دارد. و امکاناتی نظیر سونا، جکوزی، حمام سنتی، سالن ماساژ و استخر از دیگر امکانات این هتل است. با مراجعه به سایت گیلان تخفیف میتوانید از خدمات این هتل با تخفیف بهره ببرید .

بعد از نهار و کمی استخراحت میتواند مجدد حس هیجان و آدرنالین را در خود بالا ببرید. از این رو گیلان تخفیف برایتان تخفیف زیپ لاین لاهیجان را در نظر گرفت تا بتوانید از آن بهره ببرید. در ادامه با گیلان تخفیف همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در خصوص زیپ لاین لاهیجان را در اختیارتان قرار دهد.

زیپ لاین لاهیجان

lahijan3

یکی از تفریحات مهیج که در گیلان وجود دارد، زیپ لاین لاهیجان است. زیپ لاین لاهیجان با چشم اندازی که از طبیعت و استخر لاهیجان دارد به زیبا ترین زیپ لاین ها تبدیل شده است. این زیپ لاین با طول 1000 متر از بام سبز لاهیجان در شیطان کوه تا هتل جهانگردی در حاشیه استخر ادامه دارد. زیپ لاین لاهیجان به بهترین تجهیزات روز دنیا مجهز شده است. برای تهیه بلیط زیپ لاین لاهیجان به سایت گیلان تخفیف مراجعه کنید تا با نازل ترین قیمت زیپ لاین لاهیجان روبرو شوید. برای رسیدن به زیپ لاین میتوانید با وسیله نقلیه به بالا ترین بخش بام سبز بروید و اگر به کوهنوردی علاقه مند هستید و دوست دارید از مسیر لذت ببرید از پلکان سنگی شیطانکوه نیز میتوانید به زیپ لاین لاهیجان برسید.

کافه وان لاهیجان

lahijan4

برای استراحت و خوردن یک میان وعده خوب بعد از زیپ لاین به یک کافه آرامشبخش نیاز دارید.از این رو گیلان تخفیف توصیه میکند به کافه وان لاهیجان بروید. گیلان تخفیف برای شما تخفیف کافه وان لاهیجان را نیز در نظر گرفته است. تا با نازل ترین قیمت منوی کافه وان لاهیجان روبرو شوید. و از خدمات آن بهره ببرید.

در انتهای روز تفریحی در لاهیجان خوب است که اوقاتتان را در ساعات پایانی در شهربازی لاهیجان بگذرانید. در ادامه گیلان تخفیف اطلاعاتی را از شهربازی لاهیجان در اختیارتان قرار میدهد.

شهربازی لاهیجان

lahijan5

شهربازی لاهیجان یکی از محبوبترین شهربازی های گیلان است. دلیل این محبوبیت قرار گرفتن بر روی بام سبز لاهیجان است. تصور کنید وقتی به بام سبز رسیدید شما به طور عادی در ارتفاع هستید. با سوار شدن بر چرخ و فلک شهربازی لاهیجان این ارتفاع بیشتر میشود و شما میتوانید تمام شهر لاهیجان تماشا کنید. و این یک تجربه فوق العاده بیتظیر برایتان خواهد شد. برای تهیه بلیط شهربازی لاهیجان کافیست به سایت گیلان تخفیف سری بزنید. تا با نازل ترین قیمت شهربازی لاهیجان روبرو شوید. همانطور که میدانید شهربازی از دسته مکان های تفریحی لاهیجان است که خرید بلیط آن در ساعات شلوغی بسیار سخت طافت فرسا خواهد شد. از این رو با مراجعه با گیلان تخفیف میتوانید بدون در صف ماندن و شلوغی به تهیه بلیط شهربازی لاهیجان بپردازید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها