جزیره و تفریحات غیر آبی؟ اول تمام مناطق تفریحی کیش را بشناسید بعد سوئیت اجاره کنید

اگر از آن دسته افرادی هستید که چندان به شنا و تفریحات آبی علاقه ندارید و یا در فصل سرد به کیش سفر کرده‌اید و هوا برای آبتنی مناسب نیست، اصلا نگران نباشید. جزیره کیش دارای تفریحات زیادی اعم از آبی و غیرآبی است که همه سلیقه‌ها را پوشش می‌دهد. پس چه بهتر که با شناخت تمامی این مکان‌ها و مناطق تفریحی، سوئیت خود را در جایی اجاره کنید که دسترسی مناسبی به مناطق دلخواهتان داشته باشید.

اگر با خودتان می‌پرسید جزیره و تفریحات غیر آبی؟ اول تمام مناطق تفریحی کیش را بشناسید بعد سوئیت اجاره کنید، زیرا پس از این که تمامی امکانات تفریحی کیش را شناختید، در می‌یابید که تفریحات آبی تنها بخشی از کارهایی است که می‌توانید در این جزیره هیجان‌انگیز انجام دهید و تفریحات غیر آبی زیادی وجود دارند که شما را سرگرم می‎کنند و شما می‌توانید سوئیت را در نزدیکی آنها اجاره نمایید.

kish1

اول تفریحات آبی کیش را بشناسید بعد سوئیت اجاره کنید

تفریحات آبی فراوانی در کیش وجود دارند که در مناطق مختلفی نظیر اسکله بزرگ تفریحی، اسکله مرجان، مارینا پارک و... می‌توان آنها را انجام داد. انواع تفریحات آبی کیش عبارتند از: گشت زدن روی آب با قایق تندرو، غواصی با لباس‌ مخصوص، با اسکوتر زیر دریایی و یا اسنورکلینگ در آب‌های کم عمق، شاتل سواری و بنانا سواری با تیوپ بادی، معلق شدن در هوا توسط فلای بورد، اسکی روی آب یا کیبل اسکی، پاراسل سواری و کایت بردینگ با یک چتر بزرگ یا کایت که توسط قایق موتوری کشیده می‌شود، ایستادن بر روی آب به وسیله تخته‌ مخصوص یا پدل برد، جت اسکی، بیگ بال داخل یک توپ بزرگ، تماشای کف دریا با قایق‌‌های آکواریومی و... .

چنان که می‌بینید تفریحات آبی کیش تنها به شنا و آب تنی خلاصه نمی‌شود و دریایی از تفریحات شاد و مهیج وجود دارد که شما می‌توانید در دریای آبیِ آب‌های فارس انجام دهید. اگر به این دسته از تفریحات علاقه فراوانی دارید، سوئیت‌های ساحلی را از طریق سایت‌های معتبری همچون جاباما یا ویلایار در نزدیکی دریا اجاره نمایید. 

تفریحات نمایشی کیش را بشناسید

تفریحات نمایشی کیش نظیر استندآپ کمدی‌ها، تقلید صدا، اجرای آکروبات، حرکات نمایشی هنرمندان، تماشای تئاترها و نمایش‌های کمدی که در جنگ‌های مختلف اجرا می‌شوند، یکی از تفریحات غیر آبی و جذابی است که بسیاری از علاقمندان به خنده و شادی را به سمت خود می‌کشاند. در کیش سالن‌های نمایش زیادی وجود دارند که جنگ‌های نمایشی در آنها اجرا می‌شود.

سالن‌های نمایش کیش عبارتند از: ستارگان رنگارنگ، پازل شو، دینامیت شو، ایرانیان، بابک شو، پرشین شو و سی شو. کنسرت‌ها هم یکی دیگر از تفریحات جالب و جذاب در کیش به شمار می‌آیند. اگر مشتاق رفتن به این دسته تفریحات نمایشی هستید، قبل از اجاره سوئیت از طریق سایت‌های جاجیگا یا جاباما، آدرس تقریبی سوئیت را بررسی کرده و فاصله‌شان با این جنگ‌ها را پیدا کنید تا به راحتی به این سالن‌های تئاتر دسترسی پیدا کنید.

اول کشتی‌های تفریحی کیش را بشناسید بعد سوئیت اجاره کنید

در کمتر مکان تفریحی از کشور عزیزمان امکان استفاده از چنین تفریحی وجود دارد زیرا کشتی‌ تفریحی مخصوص دریا است و مناطق کمی در ایران دارای دریای مناسب کشتی‌سواری هستند. این تفریح منحصر به‌ فرد گشت‌وگذاری دو ساعته روی دریا است و علاوه بر این که شما می‌توانید با کشتی روی خلیج همیشگی فارس دریانوردی کنید، قادر خواهید بود که از برنامه‌های تفریحی مختلفی نیز مانند اجرای موسیقی، جنگ شادی، استندآپ کمدی، شعبده‌بازی، موسیقی زنده، حضور هنرمندان محبوب و جنگ شبانه لذت ببرید.

در کافه کشتی‌های تفریحی خوراکی‌های خوشمزه و در رستوران آن یک وعده‌ غذایی لذیذ نیز سرو می‎شود. کشتی‌های تفریحی از اسکله‌های مختلف کیش به سمت دریا می‌روند بنابراین برای این که بتوانید در این کشتی‌ها برای گذراندن ساعاتی خوش و منحصر به فرد برنامه‌ریزی کنید، سوئیت خود را از طریق سایت‌های جاباما یا هومسا، در جایی نزدیک دریا اجاره نمایید.

kish2

شهربازی‌ها و باغ ‌وحش‌های کیش را بشناسید

در کیش چندین شهربازی‌ها و باغ وحش‌ وجود دارد که جزو تفریحات معروف غیر آبی به شمار می‌آیند و مسافران زیادی در کیش علاقه دارند که به آنها بروند. شهربازی هایلند یکی از بهترین شهربازی‌های خاور میانه با به‌روزترین وسایل بازی سرپوشیده‎ است که در آن تفریحات نظیر سینمای هفت بعدی، فوتبال حبابی، واتر بال گروهی، بازی‌های رایانه‌ای، بازی‌های الکترونیکی و مکانیکی، مینی گلف، بولینگ و... وجود دارد. شهربازی فان کلاب: واقع در بازار کوروش برند سنتر دارای 65 بازی مختلف است.

تم پارک سنتر کیش با دو بخش پارک ژوراسیک و پارک جادویی و اتاق فرار کیش یا اسکیپ روم از سایر شهربازی‌های کیش به شمار می‌آیند. پارک دلفین یا دلفیناریوم که باغ پرندگان نیز در آن قرار دارد علاقمندان به حیوانات را به سمت خود می‌کشانند. بنابراین هنگام اجاره سوئیت از طریق سایت‌های جاباما یا ایران رنت، این تفریحات غیر آبی و جاهای دیدنی را فراموش نکنید.

اول جاذبه‌های تاریخی کیش را بشناسید بعد سوئیت اجاره کنید

یکی از جاذبه‌های تفریحی تاریخی کیش که مهم‌ترین آنها نیز به شمار می‌آید، شهر باستانی حریره است که در لیست آثار ملی ایران ثبت شده و یکی از شهرهای مهم و پر رونق ایران از قرن چهارم تا دهم هجری قمری بوده است. شهر باستانی حریره دارای بخش‌های دیدنی شامل درخت سبز، آب‌انبار، خانه اعیانی و خانه‌ مردم‎شناسی بومیان کیش است.

علاوه بر آن ‌شهر زیرزمینی کاریز، در عمق 16 متری زیر زمین که توسط یونسکو به ثبت رسیده و کشتی به گل نشسته یونانی با منظره زیبایش به ویژه در غروب، از دیگر دیدنی‌های تاریخی و تفریحات غیر آبی کیش هستند. اگر قصد دارید از این جاذبه‌های تاریخی دیدن کنید، سوئیت خود را از سایت‌های سفر زون یا جاباما و در نزدیکی این مکان‌ها اجاره نمایید.

اول تفریحات ورزشی کیش را بشناسید بعد سوئیت اجاره کنید

تفریحات ورزشی جالبی در کیش وجود دارند که در دسته تفریحات غیر آبی جزیره انجام می‌شود:  دوچرخه‌سواری دور جزیره که یک مسیر طولانی ۷۵ کیلومتری است و حدوداً 2 تا 3 ساعت زمان می‌برد. بانجی جامپینگ یکی دیگر از تفریحات عالی غیر ورزشی است که علاقمندان به آدرنالین و سقوط آزاد است را به خود جذب می‎کند. بانجی جامپینگ کیش دارای دو سکوی ۴۰ و ۶۰ متری بوده و شرط پریدن از سکوی 60 متری، تجربه‌ی سکوی کوتاه‌تری یعنی 40 متری است. 

جایروکوپتر نیز یک سفر 12 دقیقه‌ای روی آسمان است که تنها شما و خلبان سوار یک هلیکوپتر تفریحی دو نفره شده و با تماشای آب آبی دریا و مناظر زیبای کیش از فراز آسمان، هیجان‌ را تجربه می‌کنید. با شناخت این تفریحات غیر آبی سوئیت خود را از سایت‌های میزبون یا جاباما اجاره نمایید.

تفریحات سافاری کیش را بشناسید

یکی از تفریحات غیر آبی در کیش سافاری است که شاید به اندازه سایر تفریحات کیش معروف نیست ولی به همان اندازه جذاب و هیجان‌انگیز است. تفریحات سافاری در کیش عبارتند از: لندکروز سواری روی تپه‌های شنی، موتور چهارچرخ، موتور باگی، موتور دریفت، کارتینگ، بانجی شوتینگ و هرم وحشت. این فعالیت‌ها در یک منطقه شن و ماسه‌ای در مرکز سافاری کیش به نام پارس سافاری انجام می‎شوند.

البته تفریحات سافاری به همین‌ها محدود نشده و شما می‌توانید با شترسواری، ترامپولین، فوتبال حبابی، زورب بال، پینت بال، استوانه جادویی، عینک واقعیت مجازی و... اوقات خوشی را با تفریحات غیر آبی در کیش بگذرانید. پس برای اجاره سوئیتی در نزدیکی پارس سافاری، از سایت‌های جاباما یا ویلاجار اقدام کنید.

 

https://lh5.googleusercontent.com/1YB6M2QdwgAKUIUSdFUear8r_WhD9pC4B80SKMBqDayqnwTiHqxGay4jVIeWpK45bl_RJrfH1YOwiZjEb_Z0-czeiWpRwEjdFsAJ5GmB5KFyhaOqNVgYD5pCyAOZyaFhKiuqsctdRCDkKOX31Xsbhg

اول مراکز خرید کیش را بشناسید، بعد سوئیت اجاره کنید

شاید از خود بپرسید آیا قرار دادن مراکز خرید در دسته تفریحات غیر آبی کار درستی است؟ پاسخ مثبت است زیرا نه تنها خرید کردن یک کار جذاب و تفریح جالبی است که هر مسافری در کیش به آن علاقه دارد، بلکه خود مراکز خرید دارای کافه‌ها، رستوران‌ها، شهربازی‌ها و مراکز تفریحی هستند که باید از آنها دیدن کرد. یکی از جذابیت‌های اصلی کیش وجود مراکز خرید و بازارهای متنوع است. اغلب تصور می‌شود که مراکز خرید کیش اجناس خارجی و برندهای اصل ارائه می‌کنند، این تصور درستی است، اما علاوه بر این، تعداد زیادی مرکز خرید با اجناس و قیمت‌های متوسط، در کنار بازارهایی با تم محلی و بومی هم در جزیره‌ی کیش پیدا می‌شود.

در کیش مراکز خرید زیادی نظیر مرجان، کوروش برند سنتر، پدیده، مرکز تجاری کیش، مرکز خرید سارینا 1، بازار مریم، مرکز خرید زیتون، بازار دامون، مرکز خرید رویامال و... وجود دارند. بنابراین پیش از اجاره سوئیت از سایت‌های املاک باشی یا جاباما فاصله سوئیت مورد نظر خود تا مراکز خرید را در نظر بگیرید.

منبع خبر

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها