مقایسه بهترین هتل های بندرعباس در سال 1401

مقایسه بهترین هتل های بندرعباس در سال 1401

 

 

بندرعباس مهم‌ترین بندر ایران و شهری پر از جاذبه‌های گردشگری و مراکز خرید است که اقامت چند روزه را در این شهر می‌طلبد. انتخاب و رزرو هتل بندرعباس از مهم‌ترین اقداماتی است که باید قبل از سفر انجام داد. گردشگران با انتخاب بهترین هتل برای اقامت، سفری شیرین و دل‌چسب را برای خود رقم می‌زنند.

انتخاب بهترین هتل از نظر هر شخص متفاوت است و نسبت به هزینه، مدت زمان و هدف سفر، معیارهای انتخاب هتل نیز تغییر می‌کند. در این مقاله به معرفی و مقایسه بهترین هتل های بندرعباس در سال 1401 می‌پردازیم.

مقایسه هتل‌های 5ستاره بندرعباس

هتل هرمز

هتل پنج ستاره هرمز یکی از بهترین هتل های بندرعباس به‌شمار می‌رود که محیطی مملوء از آسایش و راحتی در کنار مجموعه‌ای از امکانات رفاهی، را به مهمانان خود هدیه می‌دهد. واحدهای اقامتی هتل دارای ظرفیت یک تا چهار نفر است. واحدهای اقامتی هتل به‌صورت یک تخته، دوتخته دبل جونیور، دوتخته دبل سینیور، دوتخته توئین سینیور، سه تخته، سوئیت سه تخته فلت، سوئیت رویال و سوئیت فیستا می‌باشد.

 هتل هرمز دارای هفت طبقه و ۳۶۷ واحداقامتی از بزرگ‌ترین و لوکس‌ترین هتل‌های ۵ ستاره بندرعباس می‌باشد. تمام واحدهای اقامتی هتل دارای تهویه مطبوع، یخچال، تلویزیون و امکانات خدماتی و رفاهی کامل و مجهز بوده که در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد تا در مدت اقامت خود در بندرعباس، احساس راحتی و آرامش داشته باشند.

گواهینامه‌های متعدد بین‌المللی هتل هرمز نمایان‌گر امنیت و مدیریت خوب هتل می‌باشد. امکانات کلی هتل شامل پارکینگ با ظرفیت ۱۵۰ خودرو، آسانسور، کتابخانه، مرکز خرید، پله اضطراری، آتلیه، کافی‌شاپ، صرافی، خدمات تشریفات ویژه، زمین تنیس، سالن بیلیارد، آرایشگاه، کافی نت، صندوق امانات، نمازخانه، فروشگاه و... است.

هتل هرمز با سه رستوران متنوع و باکیفیت آماده پذیرایی از مهمانان هتل می‌باشد. این رستوران‌ها جزء بهترین رستوران‌های بندرعباس به‌شمار می‌آیند. این هتل به ساحل دریا، اماکن مهم شهر و جاذبه‌های گردشگری دسترسی راحتی دارد.

بندر۲

هتل هما

هتل پنج ستاره هما از ‌مجموعه هتل‌های هما، یکی از بهترین هتل‌ های بندرعباس است. هتل لوکس و شیک هما با ۱۷۶ واحداقامتی دارای امکاناتی استاندارد و مجهز، با ظرفیت یک تا چهار نفر در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. چشم‌انداز واحدهای هتل روبه دریا، شهر و فضای سبز هتل می‌باشد.

رستوران هتل دارای ظرفیت ۲۵۰ نفر با منو غذایی متنوع از غذاهای ایرانی، بین‌المللی، دریایی، گیاهی و فست‌فود از مهمانان هتل پذیرایی می‌کند. امکانات کلی هتل شامل چایخانه سنتی، کافی‌شاپ، کافی نت، فروشگاه، استخر، سالن کنفرانس، ترانسفر رفت و برگشت، سالن اجتماعات، خشکشویی، زمین تنیس، پارکینگ با ظرفیت ۵۰ خوردو و... می‌باشد.

هتل خلیج فارس

هتل پنج ستاره خلیج فارس، در سال ۱۳۸۳ تاسیس شد و در سال ۱۳۹۹ به جهت ارتقا سطح کیفی خدمات و امکانات، مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل شیک و لوکس از بهترین هتل‌ های بندرعباس به‌شمار می‌آید. هتل خلیج فارس به دلیل موقعیت مکانی که دارد برای سفرهای کاری گزینه بسیار مناسبی است.

هتل با مساحتی بالغ بر ۹۸۰۰۰ مترمربع با ۶ طبقه و ۱۵۵ واحداقامتی و سوئیت‌های متنوع، تمام تلاش خود را در جهت رفاه و آسایش مهمانان بکار گرفته است. امکانات و خدمات هتل شامل چایخانه سنتی، استخر سرپوشیده، روم سرویس، بوفه صبحانه، غذاهای دریایی، رستوران فضای باز، جکوزی، سونا، سالن ورزشی، سالن کنفرانس، سالن بدنسازی و... می‌باشد.

رستوران هتل با ظرفیت ۲۰۰ نفر در سه وعده غذایی با انواع غذاهای ایرانی، دریایی و بین‌المللی پذیرای مهمانان است. کارکنان و پرسنل هتل خلیج فارس با ارائه بهترین امکانات و خدمات و داشتن برخوردی بسیار عالی، سفر را برای مهمانان، لذت‌بخش‌ می‌کنند.

مقایسه هتل‌های 4ستاره بندرعباس

هتل استاتیس

هتل نوساز استاتیس در لیست بهترین هتل های بندرعباس قرار دارد. این هتل چهار ستاره در سال ۱۴۰۰ شروع به فعالیت کرده است. هتل استاتیس در 7 طبقه و ۵۷ واحداقامتی مختلف، آسایش و اقامتی مطلوب را برای مهمانان و گردشگران بندرعباس فراهم نموده است.

واحدهای هتل به‌صورت دوتخته دبل، دوتخته تویین، سه تخته و سوئیت کانکت دونفره است. رستوران هتل واقع در طبقه اول با ظرفیت 70 نفر، میزبان مهمانان هتل است‌. کافی‌شاپ هتل نیز با ظرفیت 40 نفر، خدمات خوبی را به مهمانان ارائه می‌دهد.

بندر۳

هتل آتیلار

یکی از بهترین هتل های بندرعباس، هتل چهار ستاره آتیلار است. هتل آتیلار با ۹۸ واحداقامتی با ارائه امکانات و خدمات استاندارد و مطلوب، توانسته رضایت مهمانان خود را جلب کند. این هتل با 13 طبقه، بلندترین ساختمان شهر است. واحدهای اقامتی متنوع هتل آتیلار شامل اتاق‌های یک‌تخته، دوتخته و سه‌تخته با امکانات کامل و مجهز بوده که در اختیار مهمانان هتل قرار می‌گیرد.

رستوران هتل در طبقه اول با ظرفیت ۹۰ نفر در هر سه وعده، پذیرای مهمانان است. کافی‌شاپ هتل نیز در لابی هتل قرار گرفته و ساعاتی دلنشین را برای مهمانان خود رقم می‌زند. امکانات کلی هتل شامل آسانسور، آژانس مسافرتی، کافی‌شاپ، رستوران، خدمات ویژه، خشکشویی، مینی بار و... است.

مقایسه هتل‌های 3ستاره بندرعباس

هتل ایران

هتل سه ستاره ایران از هتل‌های نوساز بندرعباس است. موقعیت مکانی هتل دسترسی آسانی، به اماکن مهم شهر از جمله مراکز خرید و تفریحی، جاذبه‌های تاریخی و گردشگری دارد و همچنین قیمت مناسب، از ویژگی‌های مثبت هتل بوده که رضایت مهمانان هتل را به‌همراه داشته است به‌همین دلیل، هتل ایران را یکی از بهترین هتل‌ های بندرعباس می‌نامند.

هتل ایران در ۴ طبقه و ۵۸ واحداقامتی متنوع با ظرفیت یک تا پنج نفر با ارائه خدمات و امکانات مناسب، در اختیار مهمانان قرار گرفته است. هتل ایران فاقد رستوران و پارکینگ می‌باشد. امکانات کلیه واحدهای هتل شامل مبلمان، پاورسوئیچ، روم سرویس، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، اینترنت رایگان، تلویزیون و... است. از امکانات کلی هتل می‌توان آسانسور، پله اضطراری، کافی نت، کافی‌شاپ، خدمات بیدار باش، خشکشویی و... را نام برد.

هتل امین

هتل امین یکی از اقتصادی‌ترین و بهترین‌ هتل های بندرعباس است، چرا که با قیمت اقتصادی و امکانات قابل قبول و استاندارد در جهت خدمت به مهمانان و گردشگران، امکانات مناسبی را ارائه می‌دهد. هتل دسترسی خوبی به ساحل دریا دارد که از مزیت‌های هتل به‌شمار می‌رود. هتل سه ستاره امین شامل ۳ طبقه و ۵۲ واحداقامتی با ظرفیت یک تا سه نفر است.

تمام واحدها مجهز به مبلمان، درآور، حمام، لوازم بهداشتی، اینترنت رایگان، کمد لباس، یخچال، مینی بار و... می‌باشد. امکانات کلی هتل شامل چایخانه سنتی، فضای سبز، کافی‌شاپ، پله اظطراری، ترانسفر رفت و برگشت، آسانسور، سرویس ویژه معلولین، خشکشویی، تشریفات ویژه، تاکسی و... است.

بنندر۴

هتل سفید

هتل سه ستاره سفید در سال ۱۳۹۶ شروع به فعالیت کرد و با ۸ طبقه و ۲۵ واحداقامتی با خدمات و امکاناتی مطلوب و مناسب توانسته رضایت مهمانان هتل را جلب کند. هتل سفید دسترسی خوبی به فرودگاه بین‌المللی دارد. رستوران هتل با منوی غذاهای ایرانی و دریایی، باکیفیت مطلوب و ظرفیت ۹۰ نفر، آماده میزبانی از مهمانان هتل می‌باشد. اینترنت رایگان، کافی‌شاپ، رستوران و پارکینگ از مهمترین امکانات هتل است.

مقایسه هتل‌های 2ستاره بندرعباس

هتل آپادانا

هتل آپادانا با قیمت مناسب و دسترسی آسان به مراکز دیدنی و گردشگری شهر دارای 7 طبقه و ۴۹ واحداقامتی با ظرفیت یک تا پنج نفر، آماده ارائه خدمات به گردشگران می‌باشد. پارکینگ، کتابخانه، تاکسی سرویس، خدمات تور، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی بخشی از امکانات هتل است.

هتل فروغ

هتل دوستاره فروغ یکی دیگر از بهترین هتل های بندرعباس است. هتل فروغ دارای دو طبقه و ۴۲ واحداقامتی در سال ۱۳۹۶ مورد بازسازی قرار گرفت و با خدمات و امکانات قابل قبول در اختیار مهمانان هتل می‌باشد. این هتل فاقد پارکینگ و رستوران است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها