دوربین دست دوم را از کجا بخریم ؟

 

دوربین دست دوم را کجا بخریم ؟ اگر قصد خرید دوربین دست دوم را برای عکاسی و فیلم برداری حرفه ای دارید بدون شک قبل از خرید دوربین عکاسی نیاز است به نکات مختلفی توجه کنید تا خریدی مطمئن و راحتی را تجربه کنید.

در انتخاب دوربین دست دوم به جزئیات مختلفی مانند تعداد شات، سالم بودن دوربین، ضمانت دوربین خریداری شده باید توجه کرد تا در صورت استفاده و بروز هرگونه مشکل بتوانید دوربین خود را تعویض کنید.

نکات مهم قبل از خرید دوربین عکاسی کارکرده

  1. بررسی ظاهر دوربین دست دوم
  2. دوربین را چک کنید لیزر نشده باشد
  3. از فروشگاه معتبر خرید کنید
  4. از نزدیک دوربین دست دوم را خود را بررسی نمایید
  5. شرایط خرید و فروش و وضعیت دوربین را از فروشنده جویا شوید
  6. بررسی قیمت دوربین (هرچقدر دوربین تمیز تر باشد طبیعی است که قیمت آن نیز بالاتر باشد)

اما سوال اصلی اینجاس، دوربین دست دوم را از کجا بخریم بهتره ؟

معرفی فروشگاه مهرانی کم

اگر به دنبال یک فروشگاه معتبر با قیمت مناسب هستید قطعا فروشگاه آنلاین دوربین دست دوم مهرانی کم جز بهترین فروشگاه های اینترنتی در کل کشور است که با تنوع بسیار بالا دوربین هایی از برند نیکون، کانن و سونی را در اختیارتان قرار میدهد. اگر قصد خرید دوربین دست دوم را داشتید پیشنهاد می‌کنیم این فروشگاه را بررسی کنید.

برای مثال می‌توانید تنوع محصولات این فروشگاه را در تصویر زیر مشاهده کنید:

دوربین های دست دوم همچون از برند های مطرحی مانند کانن، نیکون و سونی و لنز های دست دوم از برند های سونی، سیگما، سامیانگ و تامرون هم اکنون در این فروشگاه موجود است.

آیا دوربین های دست دوم گارانتی دارند ؟

به طور کلی می‌توان گفت حتی دوربین های آکبند نیز در ایران گارانتی ندارند. برخی شرکت ها با تبلیغات ادعای گارانتی 18 تا 36 ماهه را دارند اما در واقعیت میتوان گفت این ادعا رد میشود. در فروشگاه مهرانی کم 1 ماه گارانتی و ضمانت بی قید و شرط برای تمامی محصولات دست دوم قرار داده شده است تا در صورت مشکل بتوانید دوربین خود را تعویض کنید. اما این نکته را فراموش نکنید که تمامی دوربین های این فروشگاه قبل از فروش تست و بررسی می‌شوند.

این فروشگاه نماد اعتماد دارد ؟

بله این فروشگاه دارای نماد اعتماد الکترونیک است. همچنین با مراجعه به سایت اینماد میتوانید مجوز های فعالیت این فروشگاه را بررسی کنید.

آیا امکان خرید حضوری دوربین وجود دارد ؟

بله شما میتوانید با مراجعه به آدرس (تهران، خیابان جمهوری، تقاطع حافظ، پاساژ حافظ، پلاک 47) می‌توانید تمامی محصولاتی که در سایت موجود هستند را خریداری کنید.

آیا میتوان دوربینی با تعداد شات و لنز دلخواه خودم را انتخاب کنم ؟

بله این امکان در فروشگاه مهرانی کم امکان پذیر است. ممکن است یک مدل دوربین خاص در تعداد شات و لنز های مختلفی موجود باشد.

برای نمونه وارد یکی از دوربین های دست دوم شوید و بر روی گزینه انتخاب انتخاب تعداد شات و لنز کلیک کنید تا دوربین مورد نیاز خود را انتخاب کنید.

به طور کلی اگر قصد خرید دوربین دست دوم با قیمت مناسب را دارید مهرانی کم می‌تواند انتخاب مطمئنی برای شما باشد. قبل از خرید حتما با پشتیبانی این فروشگاه با شماره 021-66701034 در تماس باشید تا یک دوربین مناسب را طبق بودجه و نیاز خود تهیه نمایید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

  • روژان

    سلام. من قبلا از همین فروشگاه دوربین دست دوم خریداری کردم و بسیار راضی بودم از قیمت و پشتیبانی سایتشون.

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها