پژمان جمشیدی فوتبال را از سینما بیشتر دوست دارد

مستقل آنلاین: پژمان جمشیدی در جدیدترین مصاحبه خود با روزنامه خبر ورزشی درباره فوتبال و سینما صحبت کرده است. او در ابتدای مصاحبه خود گفت: بین فوتبال و سینما قطعا فوتبال را بیشتر دوست دارم و آن دوران را نسبت به امروز خیلی بیشتر دوست داشتم.

پژمان جمشیدی فوتبال را از سینما بیشتر دوست دارد
به گزارش مستقل آنلاین، جمشیدی در خصوص جدیدترین کار کمدی خود و همبازی شدنش با رضا عطاران بیان کرد: بازی رضا عطاران را خیلی دوست دارم چون اصلا تلاشی برای خنداندن مخاطب نمی کند ولی همه را از خنده روده بُر می کند. سال گذشته هم با هم در فیلم "شیشلیک" به کارگردانی "محمد حسین مهدویان" همبازی بودیم که به خاطر نقشی که بازی کردم نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل مرد درجشنواره فیلم فجر شدم. از این همکاری خیلی کیف کردم و لذت بردم.

او در بخشی از مصاحبه خود اشاره کرد: متأسفانه ژست فوتبال ندیدن گرفتن انگار مترادف با روشنفکر بودن شده است اما به نظرم پدیده ای جذاب تر، ماندگارتر و تأثیرگذارتر از فوتبال وجود ندارد. شاید نیازی به گفتن نباشد اما بزرگانی مثل آقای ناصر تقوایی، آقای مسعود کیمیایی، آقای داریوش مهرجویی و خیلی اهالی سینما و ادیبانی در عرصه قلم عاشق فوتبال بوده و هستند. این پدیده در تضاد با فرهنگ یا ادبیات و شعر نیست. یکی مثل مرحوم دکتر صدر با وجود تحصیلات معماری از دانشگاه لندن چنان شیفته فوتبال می شود و در مورد آن صحبت می کند که شاید از برخی نقدهای سینمایی هم جذاب تر بوده باشد. البته ایرادی ندارد اگر چهار نفر هم فوتبال نگاه نکنند چرا که آن قدر مشتاق، تماشاگر و بیننده دارد که ندیدن این افراد به جایی برنمی‌خورد! مگر مهم است؟!

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها