پیوند خانوادگی سالار عقیلی و امیر جعفری

مستقل آنلاین: امیر جعفری سلبیریتی و بازیگر سینما بهمراه خانواده اش و سالار عقیلی با هم به اروپا رفتند.

پیوند خانوادگی سالار عقیلی و امیر جعفری

به گزارش مستقل آنلاین، امیر جعفری از سلبریتی های محبوب سینما و تلویزیون است. همسر امیر جعفری هم مانند او از بازیگران سرشناس و دوست داشتنی است. امیر جعفری یک پسر به نام آیین دارد. امیر جعفری به همراه خانواده به خارج از ایران سفر کرده بود. در این سفر خانواده امیر جعفری و سالار عقیلی با هم بوده اند.

امیر جعفری

امیر جعفری

در تصاویری که از خانواده امیر جعفری منتشر شده است، آن‌ها در کنار سالار عقیلی خواننده مشهور به همراه همسر و فرزندش دیده می‌شوند.

توضیح امیر جعفری در رابطه با بابک زنجانی

۱)ارتباط من با آقای بابک زنجانی مربوط به شرایط امروز من و بابک نیست. ما دوست، بچه محل و همکلاسی قدیمی هستیم که طی ۲۹ سال گذشته ارتباط خانوادگی داشتیم و کنار هم بودیم.

شاید دلیل پایداری دوستیمون طی این سال‌ها این بوده که تا امروز هیچ نوع مراوده مالی و کاری باهم نداشتیم و نداریم چرا که فی‌نفسه نوع کاری که انجام می‌دیم متفاوت هست و هیچوقت نیاز نبوده که از موقعیت همدیگر استفاده ابزاری بکنیم.

طی این سال‌ها بابک رفیق صمیمی من بوده و من‌بعد هم خواهد بود فارغ از شرایط امروزش، مثل خیلی‌های دیگه که باهاشون دست رفاقت دادم و همیشه و همه جا کنار هم بودیم.

۲) بنده در جایگاهی نیستم که مشاور هنری مجموعه‌ای باشم. اساتید پیشکسوتی در عرصه هنر هستند که توانایی بسیاری در این زمینه دارند و از وجود مبارکشون استفاده می‌شود.

بابک از من به عنوان یک دوست در زمینه سرمایه‌گذاری در عرصه سینما راهنمایی خواست و من هم برحسب وظیفه هر آنچه که می‌دانستم را بدون هیچ چشم‌داشت مالی در اختیارش گذاشتم و تشویقش کردم که این کار را انجام بدهد.

چرا که به نظرم هر کسی که بخواهد کمکی به اقتصاد ورشکسته و بیمار سینما بکند باید مورد حمایت و تشویق قرار بگیرد، خواه این شخص بابک باشد یا هر کس دیگری.

ضمنا دوستانی که نسبت به عملکرد بابک انتقاد دارند می‌توانند با مراجعه به صفحه بابک نظراتشونو مطرح کنند و جواب بگیرند، بنده اینجا با جان و دل فقط پذیرای نظراتتون نسبت به خودم هستم و در آخر، دلیل شرکتم در مراسم تولد و بازگشت به سینمای استاد عزیزم ناصر خان ملک‌مطیعی هم چیزی جز ارادت و دلبستگی بنده نسبت به ایشان نبوده و نیست

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها