دینامیت قهرمان فرهادی را ترکاند

مستقل آنلاین: از ابتدای پاییز امسال فیلم‌های سینمایی «قهرمان» با کارگردانی اصغر فرهادی، «منصور» با کارگردانی سیاوش سرمدی، «پوست» با کارگردانی برادران ارک و «تومان» ساخته مرتضی فرشباف روی پرده سینما رفتند که هر یک فروش نسبتا خوبی را تجربه کردند.

دینامیت قهرمان فرهادی را ترکاند

به گزارش مستقل آنلاین، وضعیت فروش فیلم‌ها در پاییز امسال، بسیار بهتر از ۱۹ ماه قبل است. همانقدر که فیلم سینمایی«دینامیت» فروش گیشه را در تابستان افزایش داد، فیلم سینمایی «قهرمان» نیز این کار را با گیشه پاییز کرد.

دو هفته پیش فیلم سینمایی «قهرمان» با فروش دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومانی صدر نشین جدول فروش بود و فیلم سینمایی «دینامیت» با فروش یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومانی در جایگاه دوم قرار داشت، اما در هفته‌ای که گذشت، ساخته اصغر فرهادی با ۸۰۰ میلیون تومان کاهش فروش مواجه شد در حالی که فروش فیلم سینمایی«دینامیت» هیچ تغییری نکرد و «دینامیت» با اختلاف فروش ۱۰۰ میلیون تومانی از «قهرمان» جایگاه نخست گیشه را بدست آورد.

«درخت گردو» هم که دو ماه است روی پرده آمده، در هفته گذشته ۱۶۷ میلیون تومان فروخت، این فیلم تا پیش از اکران فیلم سینمایی «منصور» جایگاه سوم جدول فروش را به خود اختصاص داده بود اما پس از اکران اثر سیاوش سرمدی، در جایگاه چهارم نشست چون «منصور» با فروش ۲۱۷ میلیون تومانی در سه روز جایگاه سوم فروش هفتگی را به خود اختصاص داده است.

فیلم سینمایی «پوست» با کارگردانی بهمن و بهرام ارک نیز که اکران خود را سه هفته است که آغاز کرده، هفته گذشته با فروش ۹۹ میلیون تومانی، با ۷ میلیون تومان کاهش فروش نسبت به هفته گذشته، جایگاه پنجم جدول فروش را به دست آورد/خبرآنلاین

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها