کتایون ریاحی در چه حالی است؟

مستقل آنلاین: قهرمانان پارالمپیک طی مراسمی با حضور کتایون ریاحی بازیگر سینما و تلویزیون در مرکز تجاری اپال مورد تجلیل قرار گرفتند.

کتایون ریاحی در چه حالی است؟

به گزارش مستقل آنلاین، این مراسم در طبقه ششم این مجتمع تجاری با نام اپال اسپرت برگزار شد و میهمانان ویژه ای همچون کتایون ریاحی، محمد بحرانی، گرشا رضایی، محمد طالقانی، بهنام ابوالقاسم پور، نیما نکیسا، حامدحدادی و جمعی از روسای فدراسیون ها و برخی چهره‌های مطرح ورزشی و هنری در آن شرکت کردند.

6

طی این مراسم احسان اویسی نژاد مدیرعامل اپال ضمن تقدیر از دلاوری های این قهرمانان کشور گفت: هدف از برگزاری این مراسم حمایت از این قهرمانان است که بدون توقع، پرچم میهن عزیزمان را برافراشتند.

4

وی ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک بخش اپال اسپرت مرکز تجاری اپال، به عنوان یک مقصد مهم گردشگری برای عموم ورزشکاران و ورزش دوستان مورد استفاده قرار گیرد

3

همچنین این مراسم میهمان ویژه ای هم داشت.سجاد پیر آیقرچمن که دارنده هفت مدال جهانی و آسیایی ناشنوایان است به صورت افتخاری مورد قدردانی قرار گرفت.

2

مرکز تجاری اپال چندی است با حمایت از ورزشکاران و هنرمندان تلاش کرده است تا در راستای مسئولیت اجتماعی خود از این افتخارآفرینان حمایت کند.

در همین راستا نیز چندی قبل از قهرمانان المپیک طی مراسمی قدردانی و تجلیل شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها