مهدی هاشمی: دوست دارم نقش یک کارآگاه را بازی کنم

مستقل آنلاین: مهدی هاشمی، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون از اولین حضورش در فیلم سینمایی و همکاری با کیانوش عیاری می گوید: دوست دارم نقش یک کارآگاه را بازی کنم.

مهدی هاشمی: دوست دارم نقش یک کارآگاه را بازی کنم

 مهدی هاشمی (درباره سریال «روزگار قریب») گفت: خیال می‌کردم بازی نمی‌کنم؛ فیلم را ضبط نمی‌کنیم، زندگی می‌کنیم. با شوخی و خنده داریم کاری انجام می‌دهیم که حاصلش جدی است. مثلاً یکی از تکه‌هایی از سریال را که در فضای مجازی هم زیاد پخش می‌شود ببینید. نصیحت دکتر به دانشجویانش را می‌گویم؛ این‌که می‌گوید سعی کنید از دیوار مردم بالا نروید یا دست توی دماغ‌تان نکنید! موقع بازی خیال می‌کردم داریم شوخی می‌کنیم اما نتیجه را که دیدم فهمیدم خیلی جدی و بسیار تأثیرگذار است. این است دیگر.
راستش اگر آن قدر پول‌دار بودم که می‌توانستم فقط در آثار محبوبم بازی کنم، دوست داشتم بیش‌تر برای آقای عیاری بازی کنم. برای این‌که نمی‌دانید در کار با او چه‌قدر خوش می‌گذرد. کنار او بودن به هر بهانه‌ای پر از لذت است.
در زندگی این روحیه را دارم که وقتی چیزی برایم تمام می‌شود دیگر تمام می‌شود و به آن برنمی‌گردم. تئاتر برایم این طور شده. دیگر کمی معذب می‌شوم از این‌که بخواهم بروم جلوی یک جمع و خودم را نشان بدهم. البته اگر آقای بیضایی بیایند سراغم یا پیشنهادی آن قدر خاص در کار باشد توفیر دارد.
در کل، ترجیحم بازی‌های ساده است. مثلاً دوست دارم نقش یک کارآگاه را بازی کنم که کم‌ترین زحمت را بطلبد، گرچه به من نمی‌خورد! به نظرم این نقش بین همکارانم برازندۀ آقای کیانیان است.»

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها