ژاله صامتی: سریال زیر خاکی از شوخی‌های اروتیک خنده نگرفت

مستقل آنلاین: ژاله صامتی درباره ساخت سری جدید «زیرخاکی» با بیان اینکه سری جدید اتفاقات بامزه ای را در پیش خواهد داشت، گفت: من اصلا آدم سریال نیستم اما جریان «زیرخاکی» خیلی فرق می کند و اگر حالم در این سریال خوب نبود، در آن بازی نمی کردم.

ژاله صامتی: سریال زیر خاکی از شوخی‌های اروتیک خنده نگرفت
به گزارش مستقل آنلاین، ژاله صامتی بازیگر سریال «زیرخاکی»  درباره ی ساخت سری جدید با اعلام اینکه پیش تولید این مجموعه آغاز شده و از آذر ماه کلید خواهد خورد، اظهار کرد: ساخت سری جدید این سریال در واقع ادامه همان بخش قبل است اما به دلیل شرایط کرونا فاصله صورت گرفت. من و همه عوامل «زیرخاکی» به دلیل اینکه مردم به این سریال علاقه مندند، حتی اگر شرایط، شرایط خوبی هم نباشد، قلبا و از جان و دل برای مردم کار را پیش می بریم.

ژاله صامتی در ادامه با اشاره به بن مایه طنز سریال «زیرخاکی» اظهار کرد: با وجود اینکه فضای بازی برای ارائه کار طنز وجود ندارد اما موفقیت سریال «زیرخاکی» به دلیل این است که عواملِ کاربلد و باسوادی پشت کار هستند و باتوجه به خطوط قرمز و رعایت آنها، از هوش خود استفاده می کنند که خط قرمزها و سانسورها را دور بزنند، در عین اینکه آسیبی به فحوای کلام و قصه وارد نشود. اگر گروهی ناشی پای کار بودند ممکن بود شوخی ها از دست بروند. چیزی که در برخی کارها می بینیم؛ یا می خواهند با لباس ها و فضاسازی های چرت و پرت مردم را بخندانند یا با شوخی های اروتیک. نمی دانند که کار طنز یک کار فرهنگی است که با جوک گفتن خیلی متفاوت است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها