شایعات جدید در مورد سردار آزمون

مستقل آنلاین: سردار آزمون با دردسر بسیار بزرگی روبرو شده که احتمالا پای او را به دادگاه خواهد کشید.

شایعات جدید در مورد سردار آزمون

به گزارش مستقل آنلاین به نقل از رکنا، سردار آزمون که تا پایان ژوئن 2022 با زنیت قرارداد دارد، می خواهد هر چه سریع تر این تیم را به مقصد تیمی در لیگ های مطرح اروپا ترک کند اما یک سایت روسی که امروز اتهاماتی را به سردار آزمون این لژیونر وارد کرده، مدعی است این تصمیم، صرفا بنا به دلایل فوتبالی برای سردار آزمون نیست.صبح امروز یک سایت روس، اتهامی را درباره سردار آزمون مطرح کرد که تمام رسانه های ورزشی ایران را در شوک فرو برد. برخی رسانه ها ترجیح دادند فقط تصویری از تیتر مطلب ولادیسلاو زیماگولوف، نویسنده گزارش عجیب سایت اسپورت اکسپرس روسیه، را منتشر کنند و از بیان جزئیات خبر درباره سردار آزمون بپرهیزند.

رسوایی اخلاقی سردار آزمون / دختر روس:  سردار آزمون پدر بچه ام است؟ + عکس18

 

هنوز مشخص نیست این گزارش چه میزان صحت داشته باشد. حتی ممکن است ماجرا به یک اخاذی مربوط شود. در نگاه اول این گونه به نظر می رسد دختری در کازان قصد دارد از سردار آزمون مبلغی معادل 750 هزار یورو به بهانه نفقه، دریافت کند. رسانه طرفداری هیچ یک از ادعاهای مطرح شده در گزارش اسپورت اکسپرس روسیه را تایید نمی کند، اما از آنجایی که نمی توان در عصر ارتباطات جلوی گردش آزاد اخبار را گرفت، گزارش منتشر شده در این سایت روس، بدون یک واژه اضافه منتشر می شود؛ فقط در این گزارش، یک موضوع بی ربط درباره شوخی سردار و همبازی اش، آرتم زیوبا، نقل شده بود که رسانه طرفداری از انتشار آن خودداری کرده است.

امیدواریم آنچه این سایت روس، از زبان یک وکیل علیه سردار آزمون مطرح کرده، صرفا اتهاماتی کذب و به قصد باج خواهی باشد و لژیونر سرشناس فوتبال ایران، از این پرونده به سلامت بیرون بیاید. در آستانه بازی های حساس باشگاهی و ملی، این گزارش می تواند برای سردار حاشیه ساز شود، اما تصور می کنیم آزمون در این سال ها به حدی با تجربه شده که می تواند مانع تبدیل این حواشی به بحران شود.

 

 

رسوایی اخلاقی سردار آزمون / دختر روس:  سردار آزمون پدر بچه ام است؟ + عکس17

بازنشر این مطلب که در سایت روسی منتشر شده، به منزله تایید این گزارش نیست و فقط برگردان فارسی مطلب ولادیسلاو زیماگولوف برای جلوگیری از شایعه سازی های بیشتر منتشر می شود.

 

منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها