تیپ پسرانه‌ی السا فیروز آذر+ عکس

مستقل آنلاین: السا فیروز آذر بتزیگر و نویسنده سینما و تلویزیون عکسی متفاوت از خود در فضای مجازی به اشتراک گذاشت.

تیپ پسرانه‌ی السا فیروز آذر+ عکس

 

IMG-20211025-WA0008

السا فیروزآذر متولد 25 شهریور 1362 در تهران و فارغ التحصیل رشته معماری از دانشگاه آزاد است.

تصویر

خانواده

فیروزآذر خواهرزاده ی تهمینه میلانی فیلم نامه نویس، کارگردان و معمار مشهور و محبوب ایران است. السا فیروز آذر دارای یک خواهر به نام الناز بوده که وی نیز مانند السا در عرصه هنر و بازیگری فعالیت می کند.

تصویر

شروع فعالیت

السا فیروزآذر از کودکی به بازیگری علاقه داشت . وی وقتی تنها 7 سال داشت که اولین بازی خود را در فیلم افسانه آه 1369 آغاز کرد. و با فیلم زن زیادی ساخته تهمینه میلانی بازیگری را جدی تر دنبال کرد.

قهرمان دوران کودکی

یکی از دایی هایم که دکتر هستند و از دید من در آن دوران پسری جوان و فیلسوف بود. با من و خواهرم زبان انگلیسی کار می کردند و از بحث های روانشناسی می گفتند. هم از روانشناسی میگفتند هم از فلسفه و من با خودم می گفتم که چقدر ایشان چیزهای زیادی میداند.

تصویر

کارگردانی

السا فیروزآذر در گفتگوها از علاقه خود به کارگردانی صحبت کرد وی در اینباره گفت :علاقه اصلی من به کارگردانی است. کارگردان شدن نوعی مدیریت است؛ در یک کار گروهی اثری را خلق می کنیم که بر جامعه تأثیر گذار است. امیدوارم روزی کارگردان شوم و فیلم های اثرگذاری را تولید کنم

تجربه ساخت فیلم مستند

تاکنون برای رشد فرهنگ و شناخت جامعه خود ۳ فیلم کوتاه با نام های شوخی سال ۱۳۸۵ و تخت جمشید سال ۱۳۸۶ فیلم های مستند و فیلم داستانی گفتم نه که نه سال ۱۳۸۷ را ساخته ام

تصویر

علایق ورزشی

خانم فیروزآذر از کودکی رشته ورزشی کاراته را دنبال کرده و در سبک کیوکوشین دارای کمربند مشکیست. وی در باره کاراته گفت : بعد از دو کار آخر بازیگری ام تصمیم گرفتم حرفه ای تر این رشته را دنبال کنم، چون خیلی دوست دارم نقش یک دختر دزد و کسی که بتواند از کاراته اش استفاده بکند و اکشن باشد را بازی کنم.

بازیگر مورد علاقه خارجی و ایرانی

از بازیگران خارجی فقط رابرت دنیرو. و از بازیگران ایرانی شاید بطور کلی نتوانم بگویم ولی آقای ناصر هاشمی در فیلم «برادرم خسرو» فوق العاده بودند. آقای شهاب حسینی هم که همیشه خوب هستند. در میان بازیگران بازی خانم ها نگار جواهریان و ترانه علیدوستی را می پسندد.

تصویر

همسر السا فیروزآذر

السا فیروزآذر ازدواج نکرده و مجرد است. وی درباره عشق ۱۸ سالگیش اینطور گفت : در سن ۱۸ سالگی به مادر گفتم که می خواهم ازدواج کنم مثلا عاشق و معشوق بودیم، مادر هم به من گفت برو دانشگاه اگر همچنان همین حرف را می زدی ازدواج کن، یکسال خرده ای قبل از دانشگاه رفتن رابطه داشتیم، نامزدم را به یک دلیل موجه کنار گذاشتم. در آن سن و سال او را آزمایش کردم، آنهم سر بلند بیرون نیامد، نامزدم به من خیانت کرد و من خودم بسترش را چیدم، مثلا از طریق آدمی او را امتحان کردم که بعدها فهمیدم این چه کاری است!!!

بزرگترین آرزوی شما چیست؟

آرزو دارم فروید بشوم. «با خنده» واقعا آرزوی من این است که وقتی مردم تئاتر و فیلمهای من را دیدند، بگویند چقدر طرز فکرش متفاوت و جالب بود. کلا جالب بودن، متفاوت دیدن را دوست دارم چون وقتی شما زیاد کتاب بخوانید، طرز فکرتان متفاوت می شود زیرا میبینید داستان های زیادی را می دانید و میدانید اکثر داستان ها شبیه به هم است، فقط طرز روایت کردنش فرق میکند و آن قصه را خاص میکند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها