سوپراستارشهاب حسینی با همسرش+عکس

مستقل آنلاین: ​فتانه ملک محمدی همبازی شهاب حسینی در فیلم «سوپراستار»عکسی از همسرش را رونمایی کرد.

 سوپراستارشهاب حسینی با همسرش+عکس

به گزارش مستقل آنلاین، فتانه ملک محمدی بازیگر جوان  متولد زمستان 1368 است. این خانم بازیگر فارغ التحصیل رشته موسیقی با ساز تخصصی ویلون است.

خانم بازیگر زمانی که در یک سایت سینمایی آگهی جذب بازیگر را مشاهده می کند با اینکه تاریخ آگهی گذشته است, فرم را پر کرده و به دفتر خانم تهمینه میلانی می رود و پس از انجام تست از بین ۱۰۰ نفر به دلیل اینکه, چشم های مشکی و همرنگ شهاب حسینی داشته ,و همچنین توانایی زدن ساز برای نقش رها انتخاب می شود. خانم بازیگر گفت: من به منزل خانم میلانی رفتم. یک سکانس از فیلمنامه را به من دادند بازی کنم، سکانس خیلی سختی بود، اما خانم میلانی با من سختگیرانه رفتار نکردند تا اولین بار در سال 1387 در فیلم سوپر استار نقش مقابل شهاب حسینی را بازی کردم

فتانه ملک محمدی در کنار مادرش

فتانه ملک محمدی

وی در سال 1387 با فیلم سوپر استار به کارگردانی تهمینه میلانی توانست به خوبی بدرخشد و همان سال برنده دیپلم افتخار بهترین بازیگر برای بازی در فیلم سوپراستار در بخش سینمای معناگرا بیست و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر شد.

فتانه ملک محمدی

فتانه محمدی درتلویزیون

فتانه ملک محمدی سال 1395 در 27 سالگی در سریال چرخ و فلک نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند.

علاقه به موسیقی فتانه محمدی

من به موسیقی علاقه خاصی دارم و تمام لذت من در موسیقی است به طوریکه اگر موسیقی گوش نکنم خوابم نمی برد. من ویولن می زنم و به دلیل علاقه به کودکان و موسیقی برای آن ها تدریس می کنم.

دغدغه فتانه محمدی

فتانه محمدی: کار کردن در سینما دغدغه ام است. همچنین می خواهم تغییراتی در زندگی شخصی ام ایجاد شود

فتانه ملک محمدی و همسرش

فتانه ملک محمدی

وضعیت سینما از دیدگاه فتانه محمدی

در این چند سال وضعیت سینما خیلی تغییر کرده است. در گذشته کمتر فیلم ساخته می شد اما در حال حاضر فیلمسازان جوان به قدری درخشان کار می سازند که هر سال در جشنواره منتظر دیدن فیلم های نسل جوان سینما هستیم و این اتفاق باعث خوشحالی است. چراکه فکر، ایده و بازیگران جدید با آنها همراه است.

انتخاب فتانه محمدی

من از بچگی موسیقی را دوست داشتم. همین الان هم موسیقی را بیشتر از سینما دوست دارم. اولش هم که فرم بازیگری برای فیلم سوپراستار را پر کردم اصلا فکر نمی کردم انتخاب شوم، چون هم سنم بیشتر بود و هم این که من سابقه بازیگری نداشتم. بی علاقه هم نبودم. در این حد که فیلم سینمایی ببینم دوست داشتم شانسم را امتحان کنم. فکر می کنم شانس در خانه من را زد و من هم در را باز کردم.

 

منبع: ساعد نیوز
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها