بازی خاص جواد عزتی و طناز طباطبایی

مستقل آنلاین: فیلم «شنای پروانه» از فستیوال لائدن آمریکا جوایز بهترین بازیگر نقش اصلی مرد و بهترین بازیگر نقش مکمل زن را دریافت کرد.

بازی خاص جواد عزتی و طناز طباطبایی

به گزارش مستقل آنلاین به نقل از تهران نیوز، جواد عزتی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است.

 جواد عزتی توانست در کنار رضا عطاران در فیلم هزارپا رکورد فروش فیلم در ایران را به طرز قابل توجهی بالا ببرد، علاوه بر این وی  در فیلم‌ های پر فروشی همچون آینه بغل، اکسیدان، لاتاری و ماجرای نیمروز بازی کرده ‌است و از هنرنمایی جواد عزتی در فیلم شنای پروانه هم نمی توان چشم پوشی کرد.

شنای پروانه

«شنای پروانه» از فستیوال لائدن آمریکا جوایز بهترین بازیگر نقش اصلی مرد برای جواد عزتی و بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای طناز طباطبایی را دریافت کرد.

طبق اعلام مسئولان فستیوال فیلم هنرهای لائدن که از ۱۸ تا ۲۸ شهریور ماه سال جاری در ایالت ویرجینیای ایالات متحده برگزار شد، فهرست برندگان این رویداد سینمایی مشخص شده است و فیلم «شنای پروانه» به تهیه کنندگی رسول صدرعاملی که در جمع نامزدهای دریافت جایزه بهترین فیلم بلند نیز قرار داشت، در نهایت برنده دو جایزه بهترین بازیگری زن و مرد این فستیوال شد.

شنای پروانه

گفتنی‌ست مدتی پیش هم جایزه ویژه هیات داوران فستیوال بین‌المللی ولز بریتانیا به محمد کارت برای کارگردانی این فیلم رسید. پخش بین‌المللی این فیلم توسط شرکت ایریماژ انجام می‌شود.

 

منبع: تهران نیوز
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها