شوخی مهران رجبی با مرحوم مهرآوران در پشت صحنه سریال

مستقل آنلاین: مهران رجبی با ابراز تاسف از درگذشت عزت‌الله مهرآوران به یادآوری شوخی‌ها و بذله‌گویی های این هنرمند پرداخت که همه را پشت صحنه به خنده وا می‌داشت.

شوخی مهران رجبی با  مرحوم مهرآوران در پشت صحنه سریال

به گزارش مستقل آنلاین به نقل از جی پلاس، مهران رجبی بازیگر سینما و تلویزیون زنده یاد عزت‌الله مهرآوران گفت: به همه طرفدارانشان و جامعه هنری تسلیت می‌گویم. صبح شنبه از درگذشت ایشان باخبر شدم. خدا شاهد است که ما چقدر با هم خوب بودیم و دلمان برای هم تنگ می‌شد و این را به هم ابراز کرده بودیم.

ایسنا نوشت؛ رجبی افزود: یکی از ویژگی‌های خوب ایشان باجنبه بودن بود. من و مرحوم مهرآوران خیلی با هم شوخی می‌کردیم. فضا را فرح بخش می‌کردند و همه همکاران با دیدن ایشان خنده رو می‌شدند و لذت می‌بردند. خیلی خیلی جایگاه ویژه‌ای در میان جمع و همه گروه‌ها داشتند.

او بار دیگر با ابراز تاسف به خاطر از دست دادن مهرآوران و با بیان اینکه یکی از همکاران خوبش را از دست داده است، درباره خصوصیات اخلاقی این هنرمند، چنین ابراز کرد: از آن آدم‌هایی بود که وقتی وارد صحنه می‌شد همه می‌خندیدند؛ یعنی اگر کسی چک برگشتی هم داشت و ناراحت بود، آقای مهرآوران همان پلان اول جوری به آن شخص نگاه می‌کردند و دیالوگ‌هایی را فی‌البداهه می‌گفتند که باعث می‌شدند همه با صدای بلند بزنند زیر خنده.

رجبی درباره همکاری‌هایش با مهرآوران توضیح داد: در کارهایی که سعید آقاخانی می‌ساخت همکاری داشتیم اما نقش مقابل هم نبودیم. در سریال «پدر پسری» کنار هم بودیم و خیلی تجربه لذت بخشی بود. آن موقع اوایل کرونا هم بود و مرحوم مهرآوران خیلی تذکر ماسکی به ما می‌داد و می‌گفت دور هم ننشینیم. با وجود اینکه این همه رعایت می کرد و در تمرین می‌گفت، ماسک بزنید، در آخر هم بر اثر همین کرونای لعنتی از دنیا رفت.

این بازیگر در پایان گفت: ۱۰ سالی میشد که آقای مهرآوران را می شناختم. بیشتر سر صحنه هم را می‌دیدیم و گاهی هم برای جشن‌ها و مراسم به ایشان زنگ می‌زدیم. خیلی آدم شوخ، اهل بگو بخند، نازنین، مودب و فرهنگی بودند. ان شاءالله در جوار رحمت حق روحشان آرام بگیرد و قرین با همه خوبی ها و لذت‌های وعده داده شده باشند.

 

منبع: جی پلاس
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها