موهای زرد عقدی سحر دولتشاهی

مستقل آنلاین: امروز سحر دولتشاهی عکس جدیدی از خودش منتشر کرده است که چهره او با قبل تفاوت زیادی دارد.

موهای زرد عقدی سحر دولتشاهی

به گزارش مستقل آنلاین، سحر دولتشاهی در این روزها بسیار مورد توجه طرفدارانش است. به تازگی عکس هایی از  سحر دولتشاهی و همایون شجریان  در فضای مجازی منتشر شده است. سحر دولتشاهی همسر سابق رامبد جوان است. سحر دولتشاهی متولد شانزدهم مهر ماه ۱۳۵۸ در شهر تهران است. سحر دولتشاهی تحصیلاتش را در دو رشته ادبیات نمایشی  و مترجمی زبان  تا مقطع کارشناسی به پایان رسانده است

سحر+دولتشاهی

تغییر چهره سحر دولتشاهی

این بازیگر زن معروف که به تازگی با همایون شجریان به کردستان عراق سفر کرده بود امروز 9 مهر 1400 در استوری اینستاگرام خود چهره ای متفاوت به نمایش گذاشت!سحر دولتشاهی موهایش را زرد عقدی کرده است.

از نظر حرفه ای آخرین کار او سریال میخواهم زنده بمانم است اما حواشی بیشتر مربوط به سفر او با همایون شجریان و علنی شدن رابطه است

ازدواج همایون شجریان و سحر دولتشاهی؟

تصاویری جدید از همایون شجریان و سحر دولتشاهی در کردستان عراق منتشر شده است. این تصاویر توسط «ربین سالار» (نوازنده چیره دست سنتور) منتشر شده است.

بهمن بابازاده خبرنگار حوزه موسیقی با بازنشر تصاویر جدید از همایون شجریان و سحر دولتشاهی نوشت: عکس‌های منتشر شده از همایون شجریان، دخترش یاسمین و سحر دولتشاهی مربوط به سفر این خواننده به سلیمانیه عراق است.

همایون در این سفر با «ربین سالار» (نوازنده چیره دست سنتور) ملاقاتی داشته که همه این عکس‌ها از سوی این نوازنده منتشر شده است.

آخرین باری که سحر دولتشاهی و همایون شجریان با هم دیده شدند مربوط به مراسم تدفین استاد محمدرضا شجریان بود. پیشتر نیز دولتشاهی و شجریان در مجموعه “می خواهم زنده بمانم” در شبکه نمایش خانگی همکاری داشته‌اند و آن زمان تصاویری از حضور همایون شجریان در پشت صحنه سریال منتشر شد.

سحر دولتشاهی بازیگری را از سال ۱۳۷۹ با حضور در نمایش «نیمروز خواب آلود» به کارگردانی آیت نجفی به صورت جدی آغاز کرد.۴ سال بعدتر با حضور در فیلم «چهارشنبه سوری» به کارگردانی اصغر فرهادی وارد دنیای سینما شد؛ یک سال بعدتر برای حضور در فیلم سینمایی میم مثل مادر از سوی رسول ملاقلی پور دعوت به همکاری شد.سال ها بعد با بازی در سریال مسافران به کارگردانی رامبد جوان(همسر سابقش) به شهرت رسید

نخستین کار تلویزیونی خود را در سال ۱۳۸۶ با حضور در سریال نسبتاً موفق «کتاب فروشی هد هد» به کارگردانی مرضیه برومند تجربه کرد.

نامزدی جایزهٔ بهترین بازیگر نقش دوم زن

همچنین بازی در فیلم طلا و مس به کارگردانی همایون اسعدیان در سال ۱۳۹۰ برایش نامزدی جایزهٔ بهترین بازیگر نقش دوم زن از چهاردهمین جشن خانهٔ سینما را در پی داشته‌است

سحر دولتشاهی توانست برای بازی در فیلم عصر یخبندان در سی و سومین دورهٔ جشنوارهٔ فیلم فجر و برای بازی در فیلم‌های عرق سرد و چهارراه استانبول در سی و ششمین دورهٔ جشنوارهٔ فیلم فجر، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را به دست بیاورد.

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها