شایعه‌ی تزریق واکسن الهام پاوه نژاد

مستقل آنلاین: الهام پاوه نژاد تصویر زیبایی از خود را با یک لبخند عمیق به اشتراک گذاشت و با این سلاح به جنگ غم ها رفت.

شایعه‌ی تزریق واکسن الهام پاوه نژاد

به گزارش مستقل آنلاین به نقل از وقت صبح،الهام پاوه نژاد بازیگر خوش چهره و مطرح ایرانی در اینستاگرامش تصویر جالبی را با لبخندی زیبا برای مبارزه با مشکلات منتشر کرد.

واکسن

الهام پاوه نژاد سکوتش را شکست!

الهام پاوه‌نژاد می‌گوید شایعه دریافت پول در ازای تزریق واکسن ایرانی کرونا توسط هنرمندان به علت اشتباه فاحش شاهین صمدپور و آن‌چه او در استوری اینستاگرامش منتشر کرد، رخ داد.

یکی از اتفاقاتی که برای الهام پاوه نژاد حاشیه درست کرد واکسن ایرانی زدنش به همراه اعضای گروه نمایش «لاموزیکا» بود. از او پرسیدیم به نظرش چرا به جای تقدیر بابت داوطلب‌شدن برای تزریق واکسن ایرانی، از سوی عده‌ای با واکنش‌هایی عجیب‌وغریب مواجه شد؟

پاوه‌نژاد با بیان این که «بخش عظیمی از این اتفاق به علت اشتباه فاحش و حتی غیرقابل بخشش آقای شاهین صمدپور در استوری اینستاگرام‌شان رخ داد»، می‌گوید: «هنگامی که ایشان مدعی شدند وزارت بهداشت و مسئولین تولید واکسن «کووایران برکت» به جای اعتمادسازی عمومی، با سلبریتی‌ها قرارداد بسته‌اند تا آن‌ها واکسن بزنند و ترس مردم این‌طور بریزد.

ادعایی که صحت نداشت

ادعایی که به هیچ عنوان صحت نداشت. با من به هیچ عنوان نه قراردادی بسته و نه حتی تماسی گرفته شده بود و این در حالی بود که چنین اتفاقی در تمام دنیا رخ می‌داد و به عنوان مثال در آمریکا به سلبریتی‌ها پول می‌دادند تا متقاضی تزریق واکسن فایزر شوند.

ما اگر این کار را در ایران می‌کردیم هم، کار اشتباهی نکرده بودیم اما نکردیم و متهم شدیم!»

 

 

منبع: وقت صبح
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها