فرهاد مجیدی و همسرش در خارج از کشور + عکس

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال است. فرهاد مجیدی ازدواج کرده و دارای فرزند است. در ادامه عکسی از فرهاد مجیدی و همسرش را مشاهده می کنید.

فرهاد مجیدی و همسرش در خارج از کشور + عکس

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال است. فرهاد مجیدی ازدواج کرده و دارای فرزند است. در ادامه عکسی از فرهاد مجیدی و همسرش را مشاهده می کنید.

 

08901ca7-c37b-4223-90f0-75d9adf263f0

 

فرهاد مجیدی قادیکلایی مشهور به فرهاد مجیدی (زاده 13 خرداد 1355) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در 7 آبان 1392 در باشگاه استقلال تهران از دنیای فوتبال کناره گیری کرد. وی سابقه بازی در باشگاه های بهمن کرج، راپیدوین اتریش، الوصل امارات، العین امارات، الاهلی امارات، النصر امارات و الغرافه قطر را دارد.

 

خداحافظی با فوتبال و بازگشت دوباره

مجیدی پس از جدایی از الغرافه قطر و به رغم پیشنهادهایی که از باشگاه راه آهن،مس کرمان، ذوب آهن، پرسپولیس، ملوان و تراکتورسازی داشت، در7 مهر 1391 با انتشار نامه ای، خداحافظی خود با دنیای فوتبال را اعلام کرد. اما 81 روز پس از خداحافظی از فوتبال، در بامداد 28 آذر 1391 با قراردادی 1/5 ساله بار دیگر به استقلال پیوست. و سرانجام در تاریخ 7٫8٫92 هجری شمسی در بازی استقلال مقابل مس کرمان در دقیقه 88 بازی بعد از تعویض با نیکبخت واحدی به آغوش امیر قلعه نویی رفت و پس از دور افتخاری و بوسیدن چهار گوش مستطیل سبز رسماً از دنیای بازیگری فوتبال وداع کرد. او پس از خداحافظی در کلاس های مربیگری درجه C در انگلستان شرکت کرد.

 

حمایت پدر و مادر

فرهاد مجیدی از کودکی عاشق فوتبال بود از تیم های پایه کار خود را آغاز کرد گرچه مادرش به طور کلی مخالف حضور او در میادین فوتبال بود اما پدرش از همه نظر یار و پشتیبان او بود

 

شروع حرفه ای

فرهاد مجیدی اولین بار فوتبال را با تیم صنایع پارچین که محل زندگی خود و کار پدرش در آنجا بود شروع کرد اما اولین بار با جوانان تیم کشاورز بازی کرد و سپس به جوانان و بزرگسالان بهمن پیوست او در دوفصل حضور در این تیم 7 گل به ثمر رساند !

 

 

ورود به استقلال

فرهاد مجیدی بازی ها زیبایش در بهمن باعث شد در تیرماه 1376 زمانی که تنها 20 سال داشت مورد توجه تیم استقلال تهران قرار گرفت و از تیم بهمن به استقلال پیوست 

در اولین فصل حضور خود در استقلال قهرمان لیگ آزادگان در فصل ۷۷ – ۷۶ شد

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها