«آچمز» بزودی جایگزین سریال گاندو

 «آچمز» بزودی جایگزین سریال گاندو

حسین آقاهرندی تهیه کننده سریال «آچمز» درباره آخرین وضعیت تولید و پخش کار بیان کرد: با پایان تصویربرداری «آچمز» به کارگردانی مهرداد خوشبخت، این روزها در مراحل پایانی پس تولید مانند ساخت تیتراز، موسیقی، جلوه های کامپیوتری و صداگذاری هستیم.

وی درباره زمان پخش سریال عنوان کرد: در گذشته از طرف شبکه سه به ما اعلام کردند که سریال خود را برای پخش بعد از سریال «گاندو» به کارگردانی جواد افشار و تهیه کنندگی مجتبی امینی آماده کنید، اما احتمال دارد مینی سریال «گیله وا» به کارگردانی اردلان عاشوری و تهیه کنندگی امیر بنان را پخش کنیم. ما هم هنوز نمی دانیم کدام یک زودتر پخش می شود.

آقاهرندی افزود: امیدوارم این سریال با فضای شاد و موقعیت های گاه طنز خود در تابستان لحظات خوبی را برای مخاطبان فراهم آورد.

وی در پایان با بیان اینکه تدوین سریال نیز به پایان رسیده است، گفت: ۱۰ قسمت از «آچمز» را تحویل شبکه سه سیما داده ایم و به زودی قسمت بعدی را نیز تحویل می دهیم. .

در خلاصه داستان مجموعه تلویزیونی «آچمز» آمده است: مصیب پس از چهل‌ و پنج سال می‌فهمد که تنها فرزند خانواده نبوده است. وی برای پیدا کردن گمشده‌ سالیان دور مادرش، راهی تهران می‌شود و اما خودش هم گمشده‌ بزرگ‌تری دارد؛ عزت و احترام! مجبور است بین این دو گمشده یکی را انتخاب کند و همین داستان‌های پیچیده‌ای برایش به وجود می‌آورد که او را تبدیل به انسانی دیگر می‌کند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها