همایون شجریان و ساعت 16 هزار دلاری‌اش!

ساعت گرانقیمت همایون شجریان که از یک برند سوئیسی بود در فضای مجازی نقل محافل شــد.

همایون شجریان و ساعت 16 هزار دلاری‌اش!

روزنامه هفت صبح نوشت:

مصاحبه همایون شجریان خواننده محبوب موسیقی سنتی در برنامه اینترنتی فوتبال٣۶٠ عادل فردوسی پور، نکات مهم و جالبی درباره زندگی شخصی و کاری این هنرمند داشت. اما تمام این رمزگشایی ها باعث نشد، ساعت گرانقیمت این خواننده از چشم ببینده ها پنهان بماند.

بعداز انتشار مصاحبه در کنار دیگر سخنان این خواننده، ساعت گرانقیمت او که از یک برند سوئیسی بود در فضای مجازی نقل محافل شــد. این اولین بار نیست که ساعت چهره های معروف در فضای مجازی مورد توجه قرار می گیرد. گویا یک بیماری خاص یا توجه بیش از حد به ســاعت این افراد وجود دارد که هر چند وقت یکبار عود می کند.

مثال همیــن چند ماه پیش و در مناظره مصطفی میرسلیم و جلال رشیدی کوچی دو نماینده مجلس درباره خودروهای وارداتی که میرسلیم گفت٢٠۶ و لندکروزر هیچ فرقی با هم ندارند، دوباره چشمشــان ساعت میرسلیم را گرفت.

البته گویا این بیماری و این توجه بیش از حد به ساعت های گرانقیمت افراد مشهور مختص ایرانی ها نیست، چون همین چند وقت پیش فرانسوی ها در فضای مجازی و تلویزیون و روزنامه ها آبرو برای امانوئل مکرون نگذاشتند و از او انتقاد کردند که چرا در یک گفت وگوی تلویزیونی درباره مشکلات معیشتی بازنشستگان، ساعت ٨٠ هزار یورویی روی دستش بسته.

ساعت گرانقیمت و ٨٠٠ هزار دلاری مسی هم از دید طرفدارانش پنهان نمانده، البته کسی از او انتقاد نکرده، بازیکن محبوب و پولدار است و همین چند وقت پیش ١۵٠ میلیون دلار از تیم اینترمیامی آمریکا گرفت و حال ٨٠٠ هزار دلارش را بدهد ساعت بخرد.

داستان درباره ساعتهای لوکس و گرانقیمت است و جنگی که این روزها بین ساعت های هوشمند و ساعت های  کلاسیک درگرفته. اینکه در دنیای هوشمند امروز کدام یک از این ساعت ها می توانند دوام بیاورند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

  • همایون

    از نماینده مجلس یاد گرفته

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها